30 maja 2014

DIY domowe mohito


U nas robi się coraz cieplej. Z dnia nadziej termometr wykazuje wyższą temperaturę. Aż czuć lato i wakacje! W takie gorące dni warto się jakoś schłodzić. Dobrym pomysłem są lody, ale dzisiaj pokarzę Wam coś dla ciekawego dla odmiany. Dawno, dawno temu tego 'drinka' w wersji bezalkoholowej pokazała mi Ania. Jak pewnie się domyślacie przygotuję Mohito! 


Co Ci będzie potrzebne?
- napój typu 'Sprite',
- kostki lodu,
- brązowy cukier,
- mięta,
- cytryna, lub limetka.


1. Na początku wsyp do dużej szklanki kilka listków mięty. Jeśli chcesz wzmocnić jej smak zagotują miętę z gorącą wodą, ostudź i wlej.


2. Dosyp do liści mięty kilka łyżeczek brązowego cukru.



3. Następnie dokładnie wymieszaj miętę z cukrem.



4. Do tego wszystkiego dodaj kostki lodu.


5. Do szklanki nalej schłodzony napój 'Sprite'.



6. Pokrój limetkę, lub cytrynę w plasterki.


7. I dodaj do napoju. 


8. Na końcu wszystko wymieszaj!
Gotowe! Smacznego!


Próbowaliście czegoś takiego? Macie swoje ulubione napoje na gorące dni?

_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)

                                                                            

30 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, niedługo zrobię ;)
    http://little-rainbow-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na takiego bezalkoholowego drinka. Jest nie tylko idealny na takie upały, ale również zachwyca gości na grillu czy jakiejś imprezie. ;-)
    P.S - Bardzo ciekawy blog. Obserwuję (jako Agnieszka Wyglądała). Nie, nie liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Ciebie do LBA, więcej informacji u mnie nablogu.
    Muszę wypróbować Twój limonkowy napój<3 <3 <3
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i widać, że smaczny pomysł :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny pomysł, sam wygląd zachęca, a to ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł ;) z pewnością wypróbuję, gdy znowu będzie
    ciepło, bo na razie niestety nie ładnie za oknem ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    zlotykrolik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne! :D już nie mogę się doczekać, aby się dowiedzieć, jak będzie smakowało ! :)))

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piłam jeszcze takiego cudeńka. Jak na razie pogoda u mnie kiepska, ale jak się poprawi to wypróbuję :3

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj zrobiłam to i wszedł przepyszny! tylko dodałam cytrynę i limetkę! Dziękuję ci za ten DIY !
    <3
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda, nie wiem jak smakuje nigdy nie próbowałam jak i nie robiłam :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Cię za tego posta ! Uwielbiam ten napój!
    www.wywiadyzwami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo interesująco :D Nie wykorzystam go niestety, bo nie potrafię już pić słodkich napojów, ale pomysł ciekawy! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo z napojami.
      Możemy sobie zrobić lemoniadę :D

      Usuń
  13. Na ciepłe dni ten zdecydowanie jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł ^^
    http://tymbarkowwa.blogspot.com
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam Mohito, fakt, ze bezalkoholowe :) Już go będę robić, jak pogoda wróci i też mam zamiar pokazać jak go zrobic czytelnikom, z tym, ze mam też 2 inne jeszcze i troszkę urozmaicę :) Pozdrawiam i wpadnij jak będziesz miała chwilkę
    xoxo
    http://stylbycia.blogspot.com/2014/05/kolor-dalej-na-topie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. mhh spróbuje potem zrobić bo u mnie tylko 18 stopni :/ .Bardzo fajny post i cały blog :)

    http://dreamslivemyand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehh... Moim sposobem na ciepłe dni jest siedzenie w domu i picie dużej ilości wody ;d. Chociaż Mohito, ciekawa propozycja ;3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w gorące dni piję kawę mrożoną (wbrew nazwie kawa nie jest dominującym składnikiem) ale mohito wygląda bardzo zachęcająco na pewno wypróbuję. Czekam na więcej postów diy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie muszę to spróbować!
    A jak miło byłoby usiąść na kocu w cieniu, w ciepły, wakacyjny dzień i rozkoszować się chwilą, popijając własnoręcznie zrobione domowe, oczywiście bezalkoholowe Mohito... JEJKU, JA CHCE JUŻ WAKACJE! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Uwielbiam takie drinki bez alkoholu:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie próbowałam, ale już spotkałam kilka opini że jest bardzo dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super pomysł, lecz nie przepadam za spritem :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie piłam takiego napoju ale spróbuje ja w gorące dni pije "lemoniadę".
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Już dawno czegoś takiego szukałam,super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham mojito <3

    morihirowonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, jednakże ja nie lubię ani mięty, ani cytryny, ani limetki :D
    Za to uwielbiam kawę mrożoną z dodatkiem lodów śmietankowych :)
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Spróbowałem i zaskoczyłem się w jaki prosty sposób mogę stworzyć mohito na upalne dni :)
    muzycznynotesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.