8 kwietnia 2014

Dwa lata temu.


Dzisiaj mamy wtorek... Niby zwyczajny, kwietniowy wtorek. Jednak dla mnie jest to nadzwyczajny dzień. Niczym jakieś święto. Moje własne święto. Święto Milionka. Wasz święto. Dokładnie dwa lata temu wypełniłam pole z napisem 'nazwa bloga'. Od tego czasu wszystko bardzo się zmieniło. Zmienił się mój styl pisania, zdjęcia się zmieniły, ja się zmieniłam. No i oczywiście Martynka też! 
Pierwsza była 'interia' i mój mały pamiętnik. Z dnia na dzień było coraz lepiej, wszystkiego powoli się uczyłam. Są też osoby, które wtedy były ze mną. I dalej są. Dziewczyny wiedzą, że o nich mowa. Zosia, Wikirybka, Pełnoletnia... Może ktoś jeszcze, a jednak się nie ujawnia? To Wam ogromnie dziękuję! Dziękuję, że mnie wspierałyście i wspieracie nadal!
W tym roku po powrocie z wakacji przeniosłam się tutaj. Chciałam coś zmienić, chciałam się dalej rozwijać. Początkowo było mi trochę szkoda tych wszystkich postów, które tam zostawiłam. Teraz wiem, że była to dobra decyzja. Mam teraz więcej możliwości, mogę ingerować w wygląd bloga, przez co ten jest bardziej estetyczny i czytelny. Zdjęcia są lepsze. To wszystko dało mi dużego 'kopa'! Wypracowałam trochę swój styl, który mi się podoba. W każdego posta wkładam całe swoje serce, chcę aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Dążę do perfekcji.
 Nie ukrywam, ze ten portal ma o wiele większą popularność i przybyło mi sporo czytelników. Osób, które wchodzą, czytają, komentują i zasypują mnie masą miłych wiadomości! To wy dajecie mi ogromną motywację! No i nie wspomnę już o sukcesach, które osiągnęłam przez te dwa lata!
Nie wiem co jeszcze... Naprawdę, aż brak mi słów. Zakładając bloga nie spodziewałam się, że będę teraz tutaj! Zostanę tak długo jak tylko to możliwe. Będziecie Wy, będę i ja! Jest to cudowna pamiątka. Naprawdę nie wyobrażam sobie życia bez bloga. Nie mogłabym tak po prostu tego wszystkiego zostawić. Was zostawić. Nie zaglądać. Nie czytać komentarzy. Nie pisać. To jest moje miejsce. Stronie poświęcam każdą wolną chwilę. To moja pasja. Tu jestem cała ja.






P.S Ogląda ktoś może W11 na TVN? Poznajecie? :D


17 komentarzy:

  1. Ja oglądam w11 :D świetny post Oliwka <3 powodzenia w blogowaniu ! Pozdrawiam Julia :)
    Zapraszam http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że jesteś taka szczęśliwa życzę powodzenia no i oczywiście czekamy na więcej :*
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam w11 . Gratuluje osiągnięć ! <33

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, Oliwka!
    Blog rzeczywiście jest świetny - jeden z moich ulubionych. ♥
    Pozdrowienia od wiernej czytelniczki. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słowa : ) Gratulacje ! :D
    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Widać, że przez te 2 lata się zmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje kochana! dołączam się do jednej z wiadomoś i że twój blog jest świetny i aż odziwo że masz taki dobry kontakt z siostrą
    http://malolatajulqa.blogspot.com/ zapraszam do mnie: nowy design, nowa notka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oliwka, wspieram i zawsze będę, choć nie zawsze napiszę komentarz to czytam prawie każdego posta, bo lubię wiedzieć co w takiej młodzieżowej głowie siedzi ;) Ucałuj Martynkę, ciekawa jestem bardzo co u niej słychać! I pozdrów Mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To gratuluję , że już tyle prowadzisz bloga ja dopiero bede we wrzesniu obchodzic 1 urodziny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszy blog <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w dalszym blogowaniu i kolejnych sukcesów :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał to już 2 lata. To prawda prowadzisz super proga+ robisz cudne zdjęcia. Zapraszam do mnie
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś świetna! Zazdroszczę Ci tego, że potrafisz się zmotywować i już dwa lata blogujesz. Widać,że dzięki temu też się uczysz, zdobywasz doświadczenie i to jest duży plus. Naprawdę świetnie, i oby tak dalej! :D
    Zapraszam do mnie :) Nowy post:http://use-small-words.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. poznałam i oglądałam + super blogg . . .pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zaraz będę oglądać

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku. Naprawdę jesteś swietna. Kocham Cię *-*. Pozdrów ode mnie Martynkę. Ja założyłam bloga prawie rok temu.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.