23 kwietnia 2014

10 typowych postów

Na wstępie kilka słów. Otóż- często przeglądam przeróżne blogi przeróżnych osób, na które trafiam w przeróżny sposób. Stąd właśnie ten pomysł. Jeśli jesteś blogerem skonsultuj się ze swoim poczuciem humoru. Ten post nie ma na celu nikogo obrazić, ani wyśmiać, jedynie ukazać rzeczywistość :) Mam nadzieję, że i tego rodzaju postów za niedługo nie będę mogła tu zakwalifikować... Tak więc przestawiam Wam sporządzoną przeze mnie listę:



1. Co musi mieć blog abym go czytał/a- Ogólnie mówiąc większość ma takie samo zdanie i to samo też pisze. Dobre zdjęcia, ładny wygląd, trochę sensownego, lub mniej sensownego tekstu. Popularność też robi swoje...

2. TAGi wszelkiego rodzaju z różnymi dopiskami typu 'Common White girl', 'TMI', 'Liebster Blog Award'. Zdarzają się też takie bardziej spolszczone np. 'Wolałabyś', 'Pytania, których nikt nie zadaje', 'Powrót do przeszłości' i tak dalej... Pytania notorycznie się powtarzają i są tak idiotycznie. Dla przykładu- "Czy kiedyś ukradłaś znak drogowy?". A najczęściej padającą odpowiedzią jest po prostu 'nwm'.

3. Ulubieńcy miesiąca- dość często spotykane w formie filmiku, gdzie przeważnie dziewczyny opowiadają o wspaniałych ciastkach z czekoladą, tonikach do twarzy i nowych ubraniach, które lubią właśnie w danym miesiącu.

4. Czuję się blogerem/ blogerką gdy... Tak, tak wiemy... Gdy dostaję komentarze, miłe wiadomości, planuję sesje, myślę o czym napisać i nie lubię zimy, bo... tak, tak, tak. Kolejna bardzo oryginalna seria.

5. Insta mix- cała idea jest w tym, aby dodać zdjęcia, które bez problemu można zobaczyć na instagramie. I niczym się nie różnią, naprawdę ;)

6. Wieczne narzekanie (A żeby nie tylko blogi lifestylowe czuły się krytykowane)- nie ma nic bardziej denerwującego, niż 'wielcy' nadęci blogerzy, hejtujący wszystko wokół i narzekający jakie to beznadziejne i niewartościowe blogi są w Polskiej blogosferze.

7. Tumbler'owe inspiracje- jednym słowem tryliardy przepięknych, pastelowych zdjęć niewykonanych przez autora bloga zabrane do przysłowiowej kupy.

8. Must have (czyt. 'mast hew')- czyli lista bardzo drogich rzeczy, które po prostu trzeba mieć.

9. Skoro było 'Must Have' to musi być i New In- kolejna lista. Tym razem zakupionych już bardzo drogich rzeczy.

10. Room tour- Też często spotykane w formie filmiku. Cóż tu wiele gadać? Pokaże Wam mój pokój!

Oczywiście nie mówię, że te wszystkie posty są złe i broń Boże nie należy ich dodawać. To wszystko zależy od stylu, lekkiego pióra i oprawy!


 A, że większość zdjęcia ceni sobie bardzo- choć jedno być musi! Proszę, oto ja :)

Zgadzacie się z moją listą? Z jakimi postami Wy najczęściej się spotykacie?

65 komentarzy:

  1. spoko :) ja się zgadzam
    http://podemos-sonar-martini.blogspot.com/2014/04/moje-sposoby-na-nude.html
    Jeśli ci się podoba to zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah genialnie napisane <3 sama prawda :D
    Zapraszam http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram w 100%
    Twój blog jest inny niż wszystkie i właśnie tego typu postów unikasz.
    Za to Cię uwielbiam haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój najnowszy post to właśnie jest tag ale myślę, że trochę inny od pozostałych. Zgadzam się, że większość postów wygląda właśnie tak jak przedstawiłaś to wyżej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest tag, przynajmniej tak mi się wydaje. Nigdzie indziej takiego postu nie widziałam... :)

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że masz rację. Trochę się uśmiałam haha : D Jednak w większości lubię czytać takie posty, choć muszę być serio ciekawie napisane.
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. racja haha! ale cztery typy z tych postów akurat lubię i uważam, że są ciekawym ubarwieniem lifestyle'owych blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą i cieszę się że ktoś w końcu poruszył ten temat :)

    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. heej. :)
    ciekawy wpis i zgodzę się z tobą. Przeważnie teraz wszystkie posty wyglądają dosyć podobnie ale nie przeszkadza mi to. :D
    Śliczne zdjęcie.
    Zapraszam również do mnie http://iveneverfeltlikewithyou.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu, że już to zrobiłaś :)
    ♥KLIK♥

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, bardzo oryginalny post, świetny <3!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny blog <3 Trafiłam na niego przypadkiem, ale na pewno zajrzę ponownie ;)
    http://usmiech-i-do-przodu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka, tag wszedzie <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wieczne narzekanie (A żeby nie tylko blogi lifestylowe czuły się krytykowane)- nie ma nic bardziej denerwującego, niż 'wielcy' nadęci blogerzy, hejtujący wszystko wokół i narzekający jakie to beznadziejne i niewartościowe blogi są w Polskiej blogosferze."

    Ja u siebie strasznie dużo narzekam, ale nie na blogerów! Zauważyłam, że strasznie często krytykuję kampanie reklamowe albo jakieś irytujące zachowania. Staram się jednak nie być niemiła, bo karma zawsze wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rzadko się spotykam z narzekaniem, ale ogólnie mało czytam blogów. Zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  15. te które wymieniłaś to niektóre sama dodaję, ale wszystkie to już widziałam na każdym z możliwych blogów i to najczęściej tych początkujących 12-letnich blogerek xD

    OdpowiedzUsuń
  16. albo jeszcze, każda sławniejsza blogerka MUSI mieć białe ściany i białe meble- do tego oczywiście 2490239809 niepotrzebnych gadżetów z motywem kwiatów, iMac lub MacBook, iPad itd., bo po co nagrywać na bloga normalnie umeblowany pokój? przecież to nudne i nie będą zazdrościć~!
    *tekst pisany sarkastycznie*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Co prawda to prawda :-) aczkolwiek wiele z nich lubie.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahaha, ubawiłam się :D Nie mam nic przeciwko takim postom, ale trafiałam dość często na blogi, na których spotykałam praktycznie wszystkie dziesięć wymienionych przypadków notka po notce. A to już trochę zabawne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie do końca się zgadzam , bo te blogi które czytam nie mają zazwyczaj takich postów. A że ktoś na jakiś czas napisze jakiegoś posta który znalazł sie na innym blogu to nie jest najbardziej popularny. Są blogerki które same wymyślają tytuły postów i ich treść
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. święta prawda, jezu niektórzy z bloga robią Aska, a inni vloga, a jeszcze inni notatnik z 'wishlist'. A już najbardziej denerwują mnie te właśnie wishlisty '' ohh. chce iphona 5s gold bo ma wszystko co potrzebuje'' serio + gratuluje pomysłowości nie wpadłbym na rodzaj takiego posta, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  21. haha w sumie to masz rację! ;D
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się zgadzam tak jest :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze jest 'moje ulubione blogerki' w których zazwyczaj spotkać można Lucy...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię niektore tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgadzam się w 100 %. Denerwuje mnie też to, że blogi osób, które robią takie posty są bardziej "czytliwe" niż te w zupełności przemyślane, kreatywne i oryginalne. Ale kto co woli ;p

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba wszystkie najpopularniejsze posty wymieniłaś :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. teraz zastanawiam się czy moje posty są okey proszę o szczerą recenzje :D http://linkaexcept.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z częścią się zgadzam, z częścią nie do końca:) Ale przecież każdy ma prawo wyrazić swoje zadanie;) Np. nie każdy tag jest zły, widziałam kilka z całkiem sensownymi pytaniami:)
    Dobrze napisany post:)

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Teraz pewnie połowa ludzi napisze komentarze że się z tobą zgadza,ale tak na 10000000% to robią takie posty co tydzień,wielkie JOŁ !

    OdpowiedzUsuń
  30. O taaak,świeta racja dochodzą do tego jeszcze posty z żebrami o kliknięcia w celu podjęcia współprac.Błeeee
    Pozdr,
    http://wiecej-niz-muzyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jesteś strasznie chamska jak na 13 latke.
    tyle z mojej strony, to jak jedździsz po wszystkich i krytykujesz np. na facebook'u - blogerzy jest okropne, taka mała a tak sie zachowuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwał się (zapewne) dojrzały mężczyzna po pięćdziesiątce. Który tylko przypadkiem nie podał imienia i nazwiska.

      Usuń
    2. No moim zdaniem też jesteś chamska.
      Po każdym byś jeździła tylko ta popaprana Łucja i Szczurek (moim zdaniem Szczur) są idealni.

      Usuń
    3. w sumie to ten anonim ma troche racji.. no bo na poczatku bylas ok, a jak sie przenioslas na blogspota, to zaczelas strasznie gwiazdorzyc.. nie jestes idealna i twoj blog tez, wiec nie krytykuj innych :)
      pewnie napiszesz mi teraz, zebym napisal/a to bez anonima i ze dopiero dolzysz do perfekcji albo cos takiego..

      Usuń
    4. Ja tam nie widzę krytyki, a przynajmniej nie takie chamskiej. Każdy kto dobrze obserwuje blogosferę widzi jakie notki dominują na blogach i że głównie ich autorki po prostu lansują się na to co mają, a nie koniecznie na to co mają do powiedzenia. Autorka może jest młoda i jej pisaniu wiele brakuje, ale ja jako osoba prawie dekadę starsza w większości spostrzeżeń jestem w stanie się zgodzić.

      Usuń
    5. Nie widzę co tutaj chamskiego... Napisała po prostu, jakie posty dominują i ma racje. Zresztą zaznaczyła, że to nie znaczy, że posty są złe i nie należy ich pisać.

      Usuń
  32. Tagi są naj :D
    Proszę, jeśli mogłabyś poklikać u mnie linki w ostatnim poście.
    http://karolinas-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy spaceruję po blogach najczęściej spotykam tagi i jakieś mało oryginalne przemyślenia z życia codziennego, co lekko mnie denerwuję, bo wszystko wygląda na takie same, miałkie i nic nie znaczące.
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Łał, twój blog jest naprawdę ciekawy!
    A ten post kocham, po prostu kocham! XD :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Z postem się zgadzam, na ciekawy wpadłaś pomysł. Chociaż czasem lubię poczytać bezsensowne pytania i odpowiedzi ;D Obserwuję :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. W 100% się zgadzam z twoim postem.

    Alex-bloguje.blogspot.com

    Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiecznego narzekania nie lubię ;) BLogerzy starają sie pisać to co przyciąga, co się "sprzedaje" a sa osoby które mogą chcieć czytać rownież o narzekaniu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkowicie zgadzam się z listą! :) Większość postów jest fajna, nawet Room tour, jeśli są robione z pomysłem i nieszablonowo. Mi najmniej podobają się listy Must have. Pojawiają się na wielu blogach i wyglądają prawie tak samo. Oczywiście nie wszystkie, ale wyjątków nie widziałam dużo…
    P.S.Obserwuję :)
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehe fajny pomysł na post ;) Jednak ja room tour i tagi bardzo lubię a tagi nawet sama czasem robię :) Reszty postów nie robiłam ale też zastanawiałam się nad robieniem mix'a z mojego tumblr, na serio jest to takie nudne? Hehe nie no tak szczerze, bo może tylko ja to lubię xD Fajnie, że dodajesz jakieś oryginalne posty ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że to słuszna obserwacja. Najczęściej tak wygląda większość blogów. Jest ich cała masa. Mnie natomiast zastanawia, w czym blogi z samą treścią, które przynajmniej próbują coś mądrego powiedzieć są olewane. Stąd też bierze się ten mój ostatni kryzys. O ile jeszcze tagi typu libster mogą być ciekawe ( to zależy od pytań szczególnie, ale też inwencji autora bloga). Co do kilku tagów to jest właśnie domena vlogów, zaś zdjęcia z tumblera też bywają dość częste. Z punktem 6 bym polemizowała, bo może faktycznie, jest to domena tych znanych blogerów, którzy uważają się za wielce świetnych, myślę że i wśród mniej znanych blogów bywają i te wartościowe, tylko niestety rzadko się o nich mówi, bo przecież blogi, które nie są modowe są passe.

    OdpowiedzUsuń
  41. fajna lista
    wspólna obserwacja? napisz do mnie na blogu w komentarzu
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi tam nie przeszkadza to, bardziej zwracam uwagę na posty w którym chcą kliknięć w linki, wkurzają mnie takie notki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie zgadzam się z tobą. Moim zdaniem jesteś tylko nadętą 13-latką, która myśli, że jest najmądrzejsza na świecie. Niestety.

    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgodzę się, ale ja lubię niektóre z tych postów czytać :)

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ej no weź! Dlaczego bezczelnie kradniesz mi pomysły, co? Przez Ciebie nie mam co napisać za parę dni! :D

    Zgadzam się z Tobą w pełni. Ileż można czytać o tym samym na pięćdziesięciu innych blogach? Zapomnialas jeszcze o Back To School. Rozumiem niespotykane DIY, ale nie zdjęcia zeszytów z Tesco, które ma każdy.

    Co do osób, które uważają, że Oliwia jest chamska - ona wyraża swoje zdanie - dlatego właśnie prowadzi bloga. Chamskie byłoby wytykanie: "Ta dziewczyna po raz kolejny dodała TAG. Żałosne".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Post jest z kwietnia tego roku, o Back To School nie pomyślałam bo wtedy nikt o tym nie pisał, ale masz rację teraz już od początku sierpnia czytam o powrocie do szkoły zamiast o tym jak cieszyć się wakacjami, ale pewnie każdy chce być pierwszy!

      Usuń
  46. A ja lubię ulubieńców, tylko tych kosmetycznych można podzielić się czymś dobrym :)
    Poza tym sama narzekasz że powstają takie a nie inne posty a piszesz ze ktos inny narzeka np na blogerów. Coś tu nie gra w takim razie. Zgadzam się z 1,2,4,5 10 moze ale z 2 strony dużo czytelnikow prosi o takie posty. Toże ktoś tworzy inne posty od twoich nie znaczy że są złe. Tak samo mogłaby powiedzieć inna osoba że twoje są bez sensu, np. że piszesz posta o tym jakie są typowe posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam, jedynie z przymrużeniem oka ukazuję rzeczywistość. Post można napisać na każdy temat, dla mnie ważne by zrobić to oryginalnie.

      Usuń
    2. Eh,no tak teraz taka ''moda'' na bycie oryginalnym,tolerancyjnym. Bo przecież Nikt z 7 miliardów ludzi nie wpadnie na ten sam pomysł co my i nie przedstawi go w ten sam sposób :D Myśląc tak nic co piszemy nie jest oryginalne.
      Nie musimy byc''oryginalni'' na siłe, piszmy o tym o czym chcemy skoro są czytelnicy to komus się to podoba mimo że nie jest ''oryginalne'' wg Ciebie.

      Usuń
  47. Zgadzam się, szczególnie z nr.7 ;) z tym, że ja nie lubię jak Polacy najeżdżają sami na siebie- nie będę pisać, kto dokładnie- bo pewnie znajdziecie takich blogów mnóstwo, ale sam fakt, że zamiast lubić w sobie to, co mamy dobrego- hejtujemy nasze wady... Post trafiony w 10! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się z tobą! Szczerze mówiąc, to chyba ani razu nie napisałam takiego posta ;P Oczywiście, to moja ocena... Ale wpis i pozycje bardzo trafne! Kiedy wszędzie widzę takie same posty, to od razu wychodzę z bloga :')

    OdpowiedzUsuń
  49. Dokładnie i jeszcze 5, 10, 15 - powodów, sytuacji, rzeczy czy czegoś tam jeszcze :D
    Pozdrawiam!

    http://lunandraw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Pewnie, że się zgadzam. Jeszcze dorzuciłabym do tego serię back to school, czyli bezsensowne zdjęcia książek, zeszytów, piórników i całej tej szkolnej wyprawki. I oświeć mnie jeszcze ktoś, co to jest haul? Jakieś nowe słowo, ostatnio popularne, ale ni cholery nie wiem, co ono oznacza...

    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.