30 marca 2014

Powiedzonka Milionka


Dzisiaj będzie dużo humoru- post o przemyśleniach i powiedzonkach Martynki. Tego rodzaju posty pojawiają się od kąt pamiętam, czyli, no... Od początku. Znaczy od czasów bloga na interii. Naprawdę, ona mówi tak wiele zabawnych rzeczy, że nie idzie tego spamiętać... A szkoda. To co mi szczególnie zapadnie w pamięć od razu zapisuję. Zapraszam:

Dziadziu goli się w łazience. Nagle Milionek przychodzi do niego, gasi światło i mówi:
-Dziadziu zgaszę Ci światło, bo marnujesz prąd i pieniążki uciekają.

Martynka wstaje rano, idzie bo sypialni rodziców i mówi:
-No tatuś, już maszeruj do kuchni zrobić mi kakałko,a ty mama raz dwa włączaj mi bajkę.- Rodzice nic nie mówią, przewrócili się na drugi bok po czym Milionek jeszcze raz próbuję:
- Tatusiu najukochańszy możesz mi zrobić tak szybciutko kakałko, a ty mamusiu możesz mi na chwilunie włączyć bajeczkę?

Mówię Martynce, żeby poprawiła sobie kurtkę, bo wygląda jak dzik, na co ona odpowiada oburzona:
-Przecież dziki nie noszą kurtek!


No i jeszcze pochwalimy się, że Milionek zajął pierwsze miejsce w konkursie recytatorskim. Taka z niej zdolniacha!
A we wtorek trzymajcie za mnie i za wszystkich szóstoklasistów kciuki! Teraz jeszcze powtarzajmy ile wlezie skalę, pola, ułamki, opisy, przypadki i tego typy rzeczy... Powodzenia!

Które 'powiedzonko' najbardziej Cię rozbawiło?

22 komentarze:

  1. Martynka wstaje rano, idzie bo sypialni rodziców i mówi:
    -No tatuś, już maszeruj do kuchni zrobić mi kakałko,a ty mama raz dwa włączaj mi bajkę.- Rodzice nic nie mówią, przewrócili się na drugi bok po czym Milionek jeszcze raz próbuję:
    - Tatusiu najukochańszy możesz mi zrobić tak szybciutko kakałko, a ty mamusiu możesz mi na chwilunie włączyć bajeczkę? - hahahah,
    Kocham ją !
    http://awicker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze z mamą i tatą! Hahahaha
    Zapraszam do mnie: przyjaciolki-i-ich-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Przecież dziki nie noszą kurtek" hahahahah najlepsze xd- KoRdYś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymamy Kcuiki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! <3
    mam nadzieję, że do mnie wpadniesz :)
    http://flemour.blogspot.com/
    jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahhaha dzieci mają takie świetne powiedzonka ! ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dla nie wszystkie są super :D
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ahahhaha ma poczucie humoru :)))))) moja siostra ma podobnie tylko ona taka bardziej pyskata hahahah
    http://malolatajulqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne powiedzonka. :) Ja też mam testy. ://


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam powiedzonka mojej młodszej siostry :) Mnie najbardziej podobało się to w sypialni rodziców :)
    Powodzenia na egzaminie.
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha, świetna jest! Ja też piszę :) Powodzenia!
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie już niedługo egzaminy gimnazjalne i trochę więcej do powtórzenia ;) Trzymam za Ciebie kciuki ;)
    wszystkie jej teksty były boooskie *_*

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah te Martynowe powiedzonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahah fajną masz siostrę :). Ja też jutro piszę ;) trzymam kciuki za ciebie :-)

    karolina-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha najlepsze z dzidziusiem :)
    Trzymam kciuki :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dziku... haha ja pisałam ten test w tamtym roku więc wiem ile to stresu i w ogóle
    będę trzymać kciuki
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Martynka jest genialna. Uwielbiam czytać tego typu teksty. Magda Steczkowska na fb czasem też chwali się złotymi tekstami swoich córek :))))))))
    Na jutro kciuki gotowe ;*
    PS: Mój rocznik też pisał sprawdzian szóstoklasisty w Prima Aprilis i pamiętam, że Pan z matematyki sobie żartował, że przyjdziemy na egzamin, a egzaminatorzy powiedzą nam, żebyśmy wracali do domu xD [to tak na rozładowanie stresu i emocji ;)]

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi wszystkie się podobały.Oczywiście że będe trzymać za Ciebie i innych szóstoklasistów kciuki. Ja tak samo, tylko że za za rok piszę test. Oby więcej takich postów. I pogratuluj Martynce. ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne powiedzonka :) + zapraszam na naszego bloga http://mopd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.