13 marca 2014

13 lat temu...

Worek 12 marca godzina 6.45.- trzynaście lat temu przyszłam na świat. Tak, właśnie skończyłam 13 lat. Jestem o rok starsza, a nadal czuję się tak samo :) A pomyśleć, że ten wiek kiedyś wydawał mi się taki 'poważny'.
W poprzednim poście napisałam, że właśnie w środę jest ten pamiętny dzień i wiele osób doskonale to zapamiętało. Zostałam dosłownie zasypana życzeniami, które ciągle jeszcze napływają.  Takie zwykłe "Wszystkiego najlepszego" wywołało ogromny uśmiech na mojej twarzy. Małe rzeczy cieszą.
W szkole usłyszałam również masę życzeń oraz głośne "Stoo lat" kilka razy.
Chcę podziękować każdemu kto mi napisał kilka ciepłych słów tego dnia. To wiele dla mnie znaczy. Szczególnie kiedy życzenia składają mi osoby, których w życiu nawet nie widziałam. Osoby których właściwie nie znam, ale dzięki blogowi one mają szanse poznać mnie. To jest dla mnie naprawdę wspaniałe!
Cóż, muszę jeszcze pozmieniać wszystkie opisy, żeby nie było! W końcu nie dwanaście, lecz już trzynaście! ;)




Nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć. Tyle ciepłych słów jednego dnia...

Dziękuję!

14 komentarzy:

  1. Najlepszego !!! Sto lat! :)))
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat!
    http://malolatajulqa.blogspot.com/ zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. SPóźnione najlepszego ♥ Takie nuby zwykłe słowa a cieszą niezmirnie ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stoo LAT! :D


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :* Spełnienia marzeń, zdrowia, szczęścia! :)
    Pozdrawiam serdecznie + obserwuję :)

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat kochana ;* Spędzenia Marzeń <3
    Zapraszam Nowy post <3 :)
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Może trochę spóźnione , ale to nic :) Obserwuję i zapraszam:)
    http://the-soul-of-the-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na posta <3
    dobrze, piszesz miło się czyta :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego! (jednak ode mnie spóźnione ;( )

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że za rok też wszyscy będą pamiętali i mogę Ci zagwarantować, że jeśli tylko uwierzysz spełnią się twoje wszystkie życzenia ;*!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałaś tyle życzeń, że można pozazdrościć, a ja jeszcze raz życzę Ci żeby wszystkie się spełniły :**

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też życzę wszystkiego najlepszego. Wiem że trochę spóźnione ale i tak :)
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja złoże Ci drugi raz :D Ponowie wszystkiego NAJ NAJ NAJ!

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.