21 lutego 2014

Prosty obiad.


No więc tak... Jestem chora. Kicham, kaszlę, ale to z mojej własnej głupoty. Chwalić się nie będę ;). Cóż czasem miło jest sobie pochorować, dzień czy dwa zostać w domu, tylko teraz jest to już trochę męczące. Cała masa lekarstw- tabletki, syrop... Poza tym za miesiąc mam najważniejszy egzamin, a narobiłam sobie zaległości i będę musiała to wszystko szybko nadrobić.
 Teraz czasu mam w nadmiarze. Na pamięć już znam godziny emisji 'Ukrytej Prawy', 'Szpitala', 'W11' i tego typu seriali. Taak, naprawdę nie wiem już co robić. Na obiad postanowiłam ugotować sobie dziś makaron. Uwielbiam wszelkiego rodzaju włoskie dania, a makarony pobijają wszystko! W dodatku robi się je bardzo prosto i szybko. Idealne rozwiązanie.
Składniki;
* dowolny, ulubiony makaron,
* cebula,
* przecier pomidorowy (ja wykorzystałam taki domowy, robiony przez moją babcię),
* pomidor (ja akurat miałam pomidorki koktajlowe, moje ulubione),
* przyprawy, czyli pieprz i sól.

Wystarczy cebulkę podsmażyć na maśle, dolać przecier, przyprawić i wymierać.  Do tego dodać jeszcze pokrojonego pomidora. Sos jest gotowy, pozostało tylko zapoznać go z makaronem, najlepiej al dente, mój ulubiony! Smacznie?- smacznie!



No i ostatnio przyszła do mnie paczka. Zawartość okazała się świetnym rozwiązaniem na takie właśnie dni, które muszę spędzić w domu. Jak myślicie, co to jest? :)

17 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi apetytu ;) nie mam pojęcia co mogłas dostać. :o


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie *.*
    zapraszam :*
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam mniam, uwielbiam takie dania :)


    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda wspaniale. Aż zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhhm zjadłabym ;3
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno dobre moze kiedyś wypróbuję :P
    Zapraszam na mojego bloga bo dopiero jakby zaczynam
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam makarony!

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm ♥♥♥
      Też je lubię a najbardziej te do spagetti , dłuugieee !!
      Świetny blog , bardzo mi się podoba !
      Zapraszam także do mnie ^^

      Usuń
    2. Z prostych makaronów lubię z bazylia, oliwa, orzechami i parmezanem.

      Usuń
  8. ŚWIETNY BLOG! ZAPRASZAM DO SIEBIE ! :) http://c0nfident.blogspot.com/ ZAOBSERWUJESZ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Woah! Wiem u kogo w najbliższym czasie będę jadała :D
    Wygląda apetycznie ^^

    ~ blogerka rybkaolka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pyszne *-* A co mogłaś dostać - nie wiem :D
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wygląda, aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, może zrobię to danie :D



    www.diamonds44.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu smacznie wygląda!
    Wg piękne jasne zdjęcia <3
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.