3 lutego 2014

Magiczny 1%

Cześć :)
Ponieważ ostatnio więcej ludzi odwiedza mojego bloga postanowiłam skorzystać z okazji i zwrócić się do Was z bardzo ważną prośbą. Co prawda nie dotyczy to bezpośrednio moich rówieśników, ale wiem, że czytają mnie też dorośli. Chodzi mi tutaj o odpisaniu 1% ze swojego podatku na bardzo  wyjątkowe osóbki. 
Wiem jaka ciężka jest rehabilitacja i ile wysiłku wkłada w nią Bartuś i Hania. Sama muszę ciągle ćwiczyć od małego i wiem ile energii kosztuje to te dzieci.
O Bartusiu pisałam już w zeszłym roku (klik). Chłopczyk jest chory na czterokończynowe dziecięce porażenie mózgowe. Bartek jest rówieśnikiem Martynki. Rodzice robią wszystko, aby mu pomóc. Jeżdżą do najlepszych specjalistów na Ukrainie i w całej Polsce. Wymaga to bardzo dużego nakładu pieniędzy. Aby pomóc w rehabilitacji Bartusia ponad rok temu zbieraliśmy wszystkie plastikowe nakrętki. Do tego od niedawna chłopczyk nosi aparat słuchowy, ponieważ stracił słuch. Więcej tutaj (kilk).
Aby przekazać 1% na Bartusia wystarczy podać nr KRS: 0000037904wpisać wnioskowaną kwotę oraz  numer ewidencyjny 10188 Bartłomiej Kędziora. Samym przelewem zajmie się urząd skarbowy. Tak wygląda to na formularzu:

Hania przyszła na świat w 2012 roku i zaraz po urodzeniu przestała oddychać. Cierpi na dwie bardzo poważne choroby genetyczne. Jedna z nich to zespół wrodzonej centralnej hipownetylacji, czyli potocznie zwana Klątwą Odyny. Kiedy zasypia zapomina oddychać, wiec musi być podłączona do respiratora. Ludzi z tą chorobą na całym świecie jest około 300, a w Polsce około 17. Jest to niezwykle rzadka choroba. Zdarza się, że Klątwa Odyny występuje razem z chorobą Hirschprunga (jest to całkowita bezzwojowość jelit) i tak też jest u Hani. Karmiona jest dożylnie. Pierwsze 14 miesięcy życia nie wychodziła ze szpitala. Bardzo potrzebuje waszej pomocy! Więcej o Hani (klik).

Aby przekazać 1% na Hanię wystarczy podać nr KRS: 0000037904wpisać wnioskowaną kwotę oraz  w rubryce informacje uzupełniające 20094 Szmyd Hanna. Samym przelewem zajmie się urząd skarbowy!
Odpisanie 1 % od podatku nic nie będzie Was kosztować a może uratować tym dzieciom nawet życie! Wystarczy poświęcić kilka minut na wypełnienie formularza.
Bardzo się cieszę, że mogę w jakimś stopniu tym dzieciom i ich rodzicom pomóc. Mama z Tatą co roku odpisują 1% swojego podatku na któreś z chorych dzieci. Mam nadzieję, że Wy sami to zrobicie, lub poprosicie sowich rodziców!


Jeżeli ktoś chciałby zagłosować na mnie w konkursie na Bloga Roku 2013 to proszę 

o wysłanie sms o treści K00004  ( po literce są zera) na nr 7122. Koszt 1,23 

20 komentarzy:

  1. Fajnie, że są tacy ludzie, którzy chcą pomagać ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, ze zdecydowałas sie tak wykorzystac ilość odwiedzień na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. łza się w oku kręci córeczko brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie warto pomagać :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwka jesteś bardzo mądrą dziewczynką, oddaję na Ciebie sms

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wykorzystałaś swojego bloga, żeby pomóc tym dzieciom. Czasami na sam widok takiego dziecka łza się w oku kręci. Nie którzy są zdrowi mają wszystko, niektórzy tylko miłość. To naprawdę dobra sprawa pomagać w ten sposób.
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. już wiem gdzie pójdzie mój 1%

    OdpowiedzUsuń
  8. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! informacja na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że poruszyłaś tak ważną rzecz na blogu. Chorych dzieci jest bardzo wiele, nie wszystkim możemy pomóc, ale przynajmniej zaangażować się, wykazać jakąś inicjatywę, organizować zbiórki, dać choćby 1% podatku. Myślę, że mało jest osób, szczególnie w twoim wieku, które chcą pomagać. Jestem pełna podziwu, czytam i czytam twojego bloga i muszę przyznać, że każdy wpis pozytywnie mnie zaskakuję. Chciałabym znać więcej takich dziewczynek ;*!

    OdpowiedzUsuń
  10. to piękne że poruszyłaś taką ważną rzecz na swoim blogu. Wiem co to znaczy mieć kogoś chorego, ja mam chorą siostre na padaczke, strasznie mocno ją kocham <3 Przepiękny post, oby więcej było takich w blogsferze !
    http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. taa... tylko czasami na przecenach są same xxs lub same xxxxl :/


    nie pracuję więc nie dam rady przesłać swojego 1%, bo byłoby to 0zł

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie jestem pełnoletnia i nie mogę w taki sposób pomóc, ale za to pomagam w inny sposób :D
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wpis i świetna inicjatywa, ja co roku przekazuje swój 1%.

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna jestes + swietna inicjatywa i swietny blog :) zapraszam do mnie.......

    unrealizable-blog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że poruszasz tego typu tematy! <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu powiem rodzicom, żeby przekazali ;)
    Przeglądam tak Twój blog... Świetny!
    www.milionioliwka.blogspot.com ---> zapraszam C:

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobra inicjatywa :) piękny pomyśl!

    OdpowiedzUsuń
  18. 1% to niewiele, ale jeśli ten 1% przekaże 1,000,000 ludzi i załóżmy, że ten 1% to około 20zł, wtedy jest już coś wielkiego. Dlatego nie żałujmy, to bardzo malutki gest a jak wiele może pomóc, świetny post, dobrze, że o tym wspomniałaś!:)
    http://chmielublog.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno wesprę w tym roku!

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.