8 lutego 2014

Co ostatnio wywołało uśmiech na mojej twarzy?

W ciągu tego tygodnia postanowiłam zapamiętać rzeczy, które wywołały uśmiech na mojej twarzy i sprawiły dzień lepszym. Są to nawet drobne rzeczy, ale o to właśnie chodzi! Nauczmy się dostrzegać małe rzeczy i cieszyć z każdej chwili! Nawet w najgorszym dniu można znaleźć coś pozytywnego...

~ Zaczęłam czytać naprawdę dobrą książkę. Od dłuższego czasu mnie interesowała, wiec w końcu się zebrałam i zgrałam ją na czytnik.

~ Wieczorek w łóżeczku z ulubionymi piosenkami i herbatką. Tak, to jest to co lubię najbardziej!

~ Rozbawiło mnie jaki Milion próbował przemycić kolejne zabawki do przedszkola pod bluzką.

~ Nauczyłam się na snowboardzie wjeżdżać na orczyku. Całą drogę jazdy sobie powtarzałam: 'Dasz radę! Nie wywrócisz się! Dasz radę'!

~ Zjadłam smaczny obiadek u prababci. Dziadziu z babcią zawsze mają coś dobrego jak do nich przychodzę, robią pyszne pierogi, lub uszka. :)

~ Zamiast zwyczajnego wf-u w sali wybraliśmy się na lodowisko. Było bardzo fajnie i nawet jedna osoba, która czyta mojego bloga pisała, że mnie widziała, co było bardzo miłe!

~ Rozbroiła mnie też Martynka swoimi 'żalami' na temat, iż żaden chłopak ją nie kocha. Mama zaczęła ją pocieszać, że nawet miała narzeczonego w Egipcie (tu należałoby pozdrowić Kubę), a ona na to- "Echh co ja z tymi chłopakami mam"!

~ No i przyszedł mi fishboard (dla niewtajemniczonych to jest deska). Nawet nie myślałam, że tak szybko nauczę się jeździć.


~Czasami jeden uśmiech może sprawić, że dzień stanie się lepszy~

Jest jeszcze coś... Moim największym szczęściem w tym tygodniu było zakwalifikowanie się do trzeciego etapu w konkursie na Blog Roku! W rankingu znalazłam się na drugim miejscu z czego byłam niesamowicie dumna. Ale bez Waszej pomocy tego by nie było, dziękuję wszystkim którzy postanowili wysłać na mnie sms'a! :)

A ty? Co dzisiaj uczynniło Cię szczęśliwym?

43 komentarze:

  1. WIELKIE, WIELKIE GRATULACJE. W pełni zasłużone. Fajnie gdy inni sie uśmiechają bo uśmiech jest zaraźliwy i wszystkim innym robi się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahha kochana ta twoja Martynka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze jest trzecie ;)

    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah no to macie fajnie jak Milionek was tak rozbawia. ;)) świetny post.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje ! jeden usmiech hm..na pewno poprawia dzień ale wystarczy cos malego co moze go tez zepsuc i juz nie tak latwo to naprawic ;cc

    obserwuję zapraszam :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre pytanie, mój uśmiech wywołał dziś dobry humor mojej mamy =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :D. U mnie wyjazd do przyjaciółki
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;D! Naprawdę genialny blog, za rok gwarantuję, że znajdziesz się na pierwszym miejscu! Ogólnie miałaś dobry pomysł, trzeba się przecież cieszyć nawet z najmniejszych rzeczy ;d.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie dzisiaj uczyniła szczęśliwą rodzinka i moja psinka :)
    Zapraszam:
    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki :)
    Śliczna jesteś :*:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jesteś i masz cudnego bloga ♥

    http://katrinaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do obserwowania mojego bloga. Będe wdzięczna za każdą opinie :-)

    www.japoneczkagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabyś wiedzieć, co sądzą o Twoim blogu inni? Interesuje Cię zwiększenie oglądalności Twojego bloga i uzyskanie większej rzeszy czytelników? Jeśli tak, już dziś zgłoś się do oceny na www.skrytykujemy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj? Hmm... Chyba to, że grałam z moim motem w 'omse madomse' :P

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj spędziłam czas z fajnymi ludźmi z mojej klasy ;)

    julia-home.blogspot.com - zapraszam!

    PS. Fajny pomysł na posta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromne gratulacje za drugie miejsce ♥
    Byłam kilka razy na nartach i (hah) moja siostra nauczyła się mówić "śpi" i "rękę" (daj rękę) :D

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo z uśmiechem ludziom jest do twarzy :D
    Oj było trochę tego dzisiaj :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje :))) ładne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też umiem się cieszyć z małych rzeczy :), niedawno wypożyczyłam drugą część eragona, polecam poczytać :), jak się nazywa książka, którą wypożyczyłaś? co powiesz na wspólną obserwację?

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje bloga roku, sama brałam udział, ale nici z tego wyszło. ;(

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały blog z chęcią będę na bieżąco,obserwuję :d http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spotkałam się z przyjaciółmi i spędziłam z nimi wspaniały dzień. Cały czas byłam uśmiechnięta ;D

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny blog :)
    Zapraszam do siebie i proszę jakieś komentarze http://niuchafashion.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja siostra cioteczna także przemyca zabawki pod bluzką. xd
    Fajnie,że masz powody do uśmiechu!!



    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia! gratuluje !

    http://ourdiaryjanv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pozytywny post !
    Oo też mam ochotę kupić sobie fishboard. Może mogłabyś zrobić osobny post o tej desce :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję kwalifikacji
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  28. Przemycanie zabawek do przedszkola zawsze spoko :D

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha, Martynka ma fajne teksty. Moja siostrzenica ciągle mi się zwierza, że jej "chłopak" nie chce żeby go pocałowała :D
    Mnie dzisiaj uczyniło szczęśliwym skończenie fan-fiction.


    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. o fajnie, że zamiast wf poszliście na lodowisko! :)

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. chyba ładna pogoda i słońce :)

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy blog, zapraszam do mnie :) Jesli Ci się spodoba- zaobserwuj :) Za każdą obserwację się odwdzięczam :*
    Dodatkowo zapraszam do udziału w konkursie, szczegóły na blogu :*

    http://vejra.blogspot.com/2014/02/konkurs.html

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lodowisko zamiast w-f, eeej też tak chce ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna *,* musimy do siebie wpadać na bloga ^^ Wspólna obserwacja?
    Ja już. Zazdro lodowiska ;c

    WeroandKusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny i pozytywny post :)
    Ja zrobiłam sobie słoiczek do którego wrzucam karteczke gdzie napisane jest co sprawiło, że się uśmiechnęłam :)
    l0ve-fever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. oj tak, oj tak, bo trzeba cieszyć się z drobiazgów. łapać te piękne chwile. bo gdy jest ciężko i żle wiadomo, że to się skończy i będzie lepiej. pozdraiwam jak zawsze cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Radość z małych rzeczy to wielka sztuka, nie każdy ją potrafi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Super notka, super blog. Bardzo mądrze piszesz. Zapraszam do mnie http://neon--lightss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się w Twoich włosach mała :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.