21 stycznia 2014

Raz do roku jest karnawał

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień- święto babci. My dla naszych kochanych babć przygotowałyśmy życzenia i zdjęcia oprawione w ramki. Wszystkie bardzo się cieszyły! Ale ja nie o tym...
Milionek od kilku miesięcy raz w tygodniu chodzi na zajęcia taneczne. Kilka dni temu dostaliśmy zaproszenie na taki mały pokaz umiejętności. Grupa Martynki zaprezentowała taniec 'Nie chce cię znać'. Dzieci miały specjalnie uszyte stroje. Martynka miała akurat niebieską koszulkę. Wypadło znakomicie, a my wszyscy byliśmy z niej bardzo dumni.
Myślę, że poznaliście Martynkę na zdjęciu... W końcu trudni jej nie zauważyć ;)



Po występach odbyła się jeszcze kilkugodzinna karnawałowa zabawa. Dwie panie świetnie ją prowadziły. Były organizowane tańce, zabawy i konkursy. Miałam okazję zobaczyć jak Martynka sobie świetnie radzi tańcząc na gazecie. Naprawdę żałujcie, że Was przy tym nie było! Widać było, że nasza Martynka rewelacyjnie się bawiła! A to był już drugi bal karnawałowy w tym roku.




Kto się ze mną zgadze, że to małe dziewczątko ma cudne oczęta? :)

21 komentarzy:

  1. Haha słodziutka ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak prawdziwa księżniczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszła na tych zdjęciach
    chciałabym wszystkich zaprosić na mojego nowego bloga, którego dopiero zaczęłam prowadzić Ja prowadziłam też ostatnio bloga lecz założyłam nowego z wielu przyczyn ale liczę że wszystkich obserwujących których miałam odzyskam na nowym blogu i jeszcze będzie ich więcej więc zapraszam world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zgodzę. ♡ Martyna wyszła przecudnie, taka mała, zadziorna, urocza, przepełniona pozytywną energią i zafascynowaniem życiem. Po prostu, kochana. ^-^ A propos do której grupy chodzi?
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  5. mama Miliona i Oliwki22 stycznia 2014 13:42

    Ja się zgadzam w 100% nasz Milionek jest cudną prawdziwą księżniczką, dosłownie taką delikatną jak ta od ziarenka grochu a jednocześnie ma w sobie kochanekgo łobuziaka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ta Martynka jest urocza! Taka śliczna, roześmiana, delikatna i mega słodziutka. <3 Działa na mnie anty-depresyjnie. :) Prawdziwa Królewna! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz kochanego słodziaka!


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Alem słodkie dzieci <3
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ma takie śliczne niebieskie oczka *-*
    http://suzii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuje, że mnie tam nie było ^^! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczka urocze, fajna zabawa, też nie mogę doczekać się swojej. Pozdrowienia dla Milionka i Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne paczałka na tym pierwszym zdjęciu ;) tagjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda jak ksieżniczka. Jest śliczna... :) Ja nie obchodzę takich zabaw, wręcz ich nie cierpię! :D
    pozdrawiam serdecznie :*



    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hej jesteś świetna :*
    zapraszam do mnie
    http://wariatka-jest-tylko-jedna.blogspot.com/
    obserwuje mam nadzieje ze sie oddzieczysz :P

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś świetna .. tak wg to wodziałam cie w RCKP i chciałam pdejść ale szczerze mówiąc trochę się wstydziłam ale miło było mi cię zoaczyć na żywo :D dziewczynka z Katolika ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah też Cię widziałam i słyszałam jak śpiewałaś :)

      Usuń
    2. chcaiłam tego uniknąć szczerze mówiac -.- :P

      Usuń
  17. Ta tancereczka cała jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.