27 stycznia 2014

Pierwszy tydzień ferii.

Cześć i czołem!
Jak się pewnie domyślacie tydzień ferii już za mną. Czas tak szybko leci a ja mam jakąś obsesję i tylko liczę ile dni mi jeszcze zostało. Dwa tygodnie odpoczynku po całym semestrze to jednak za krótko.
 Na szczęście wciągu tych siedmiu dni zdążyłam zrobić naprawdę masę fajnych rzeczy i poznać kilku fajnych ludzi. Mogę powiedzieć, że ten czas wykorzystałam aktywnie, bo nigdy nie siedziałam cały dzień w domu przed komputerem... W końcu od tego jest noc hah ;D
W poniedziałek z Natalią i Oliwią spotkałyśmy się na rynku. Poszłyśmy razem na czekoladę i ciasteczko :3


Jak już wspomniałam w ciągu tego tygodnia poznałam nowe osoby- Zuzię, Klaudię i Wiatraczka. Bardzo się polubiłyśmy. Z Zuzią umówiłam się na lodowisku. Razem pojeździłyśmy  i naprawdę miałyśmy dużo tematów do wspólnej rozmowy. 
A Klaudia z Wiatraczkiem poprosiły mnie o spotkanie. Razem wypadłyśmy zjeść coś do McDonalda. Raz na jakiś czas to chyba nikomu nie zaszkodzi, Z Klaudią spędziłam też cały następny dzień. Razem wybrałyśmy się na obiad i na basen.



No i ferii by nie było bez spotkania z przyjaciółką! Ja, Ada, Zuzia, Ola i chłopaki spotkaliśmy się na rynku, a potem poszliśmy na lodowisko. W tym roku szczególnie dużo razy tam bywam. Razem bawiliśmy się bardzo dobrze. W końcu im więcej ludzi tym lepsza zabawa, prawda? 
A wy co macie zamiar robić na feriach? macie jakieś plany?


22 komentarze:

  1. Ja chciałabym odwiedzić przyjaciółki i rodzine.
    Fajnie, że masz takie koleżanki :) zazdroszczę ci.



    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ferii, ja muszę na nie czekać jeszcze tydzień...
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zamierzam jechać na lodowisko i spotykać się z przyjaciółmi. :))


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lodowisko w czasie ferii jest obowiązkowe. :) Jeszcze lepiej zabrać ze sobą grupę przyjaciół. Dobra zabawa gwarantowana. :)
    Ja już odliczam dni do ferii, bo u mnie już od przyszłego weekendu się zaczną :)

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha im szybciej u Was się skończą, tym szybciej u nas zaczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ty masz fajnie ja ferie mam 17 lutego dopiero :(
    Śliczne zdjęcia!

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahha, śmieszne wąsy. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że było fajnie :)
    Ja mam ferie dopiero w lutym i mam dużo planów o których zrobię posta ;)
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi szkoły zostało jeszcze tydzień, a od początku lutego - wolne.
    Ferie mam zamiar spędzić w domku z gorącym kakałkiem i książeczką. :)
    Może zaliczę jeszcze kilka spotkań z koleżankami.
    Nie mogę się już doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również pozostał jedynie tydzień ferii i już mam wielkie plany ! w końcu nie wolno zmarnować tego wolnego czasu :>
    Jesteście śliczne:* :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi został tylko tydzień a potem do szkoły. Zapewne spędzę je w domu:)

    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ferie zaczęłam wczoraj i jeszcze nie mam jakis szczególnych planów ..
    Świetne zdjęcia ! :)

    Pozdrawiam,
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ;)
    Widać, że fajnie ferie ci mijają ;) Zazdroszczę, ja jeszcze muszę trochę na nie poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! http://kocie-lapki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. Ja pewnie jak zwykle poimprezuje i może jakieś małe wyjazdy się zorganizuje, ale to tylko wstępne plany :D
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ferie są zdecydowanie za krótkie! :-(
    Ślicznie wyglądacie,widzę że ferie mijają Ci świetnie :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ferie niestety dobiegają już końca. Sądzę, że teraz spędzę je, oglądając filmy i robiąc sobie posty na bloga na zapas :) Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ;) http://lusia-bloog.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html jesteś nominowana u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje ferie już niestety się kończą, ale oby Wasze się udały :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    olivkaandolivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje ferie się już niestety kończą....... :(((((((

    Zapraszam na mojego bloga http://moje-miejsce-i-czas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.