15 stycznia 2014

~Ludzie z podstawówki~

Ostatnio w szkole miałam bal karnawałowy... i to był nasz ostatni bal karnawałowy. Było najlepiej na świecie! Osoby, które zwykle nie tańczyły i twierdziły, że nie potrafią, bądź nie chcą też świetnie się bawiły. Uświadomiłam sobie, że Ci wszyscy ludzie są dla mnie naprawdę bardzo ważni. Osoby z mojej klasy i te z równoległej. Wszyscy znaczą dla mnie bardzo dużo! I będę niesamowicie za nimi tęsknić, bo za rok każdy
pójdzie swoją własną drogą. Już teraz na samą myśl rozstania się z nimi robi mi się smutno i do oczy napływają łzy. Wiem, ze możemy się gdzieś wszyscy spotykać, utrzymywać kontakt, ale to już nie będzie to samo...


Nie zawsze było idealnie, czasem się nie dogadywaliśmy... Z jednymi lubiłam się bardziej z drugimi mniej. Jednak będę wszystkich wspominać bardzo pozytywnie i mam nadzieję, że nasz kontakt się nie urwie.
Przypominam sobie wszystkie lekcje, przerwy, wycieczki, konkursy. Ja mam tak, że bardzo szybko przywiązuje się do ludzi... I po sześciu wspólnie spędzonych latach nie wyobrażam sobie, że za kilka miesięcy przyjdzie się nam rozstać. 



Na swojej drodze spotykamy wielu różnych ludzi, którzy nas czegoś uczą i coś wnoszą w nasze życie. Wy uczyniliście moje życie wyjątkowym. Bez Was byłoby całkiem inaczej- gorzej! Nigdy Was nie zapomnę! Zostaniecie w moim sercu na zawsze! 


sweterek- kilk

27 komentarzy:

  1. Ja niestety swojej podstawówki dobrze nie wspominam :<
    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aka ty piękna ♥-♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kochana Oliwcia <3 kckckckckckc <333 Będę tęsknić:( Nie wyobrażam sobie tego :c <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajny sweter

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też ostatnio jest smutno jak o tym myślę.... :( śliczna fryzurka


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekna jesteś :) też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasza klasa była najgorsza, ale jak co do czego przyszło to byliśmy najlepsi ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. to ostatnie zdjęcie jest piękne!

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też jestem w twoim wieku i wiem co czujesz ;C
    ja będę miała dyskotekę karnawałową w środę ;)
    ostatnie zdjęcie jest śliiiczne ! *-*
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oli fajne włosy, ten sweter też!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przysłowie... Fenomenalne. Trafiło do mojego serca. Za rok rozstanę się z moją klasą. I choć jestem z nią dopiero drugi rok (przepisałam się), czuję się jej częścią i przynależnością. Jestem vice przewodniczącą, jako jedyna w klasie mam zachowanie wzorowe... A to inni uczniowie je oceniali. Mogę im tylko powiedzieć; Dziękuję. Jestem wdzięczna mej klasie za wszystkie chwile, spędzone wspólnie. Za śmiech w szatni, wygłupy na lekcji, wariacje chłopców i kłótnie ze znajomymi, przyjaciółmi... Lub z osobami, za którymi obecnie nie przepadam. Choćby każda sprzeczka wniosła coś do mojego życia i nauczyła mnie prawidłowego postępowania. Toteż dziękuję. Jedno słowo, wyrażające tak wiele uczuć...
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA :* Więcej informacji znajdziesz na moich blogu <3

    http://www.todavia-te-amo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja podstawówka... lepiej nie będę wspominać. :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny sweterek ;_;
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny sweterek , super wyglądasz na ostatnim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu <3
    Śliczna fryzura :*
    Obserwujemy? Daj znać u mnie na blogu :)
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz śliczną fryzurę na dwóch pierwszych zdjęciach *_* Śliczny sweterek i Ty ♥

    Proszę, kliknij w banner SHEINSIDE na moim blogu.
    Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy.
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja cały czas tęsknie za moją klasą z podstawówki .Ta z gimnazjum jest no taka inna ;//
    Ps. Śliczna jesteś ;33 Do tego te włosy *.*
    Mam pytanko jakiego szamponu używasz ? :>>
    +Obserwuje ! <33

    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny sweterek ♥
    Ostatnie zdjęcie jest śliczne.
    Miłego wieczoru.!
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog! Bardzo mi się podoba, zatem co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zaobserwuj a ja na pewno się odwdzięczę ;) Oczywiście jeżeli spodoba Ci się mój blog :)
    Pozdrawiam :*
    http://nayy-naay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia : ) . Ja nadal utrzymuje kontakt z niektórymi osobami z mojej byłej klasy : ) .
    + Zapraszam do obserwacji : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam ostatni rok z moimi osobami z klasy, bo w gimnazjum prawdopodobnie nas rozdzielą ;c
    shaneai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam swój ostatni bal karnawałowy w podstawówce, był najlepiej :) masz ładne włosy ^^
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.