18 stycznia 2014

Ferie? 3...2...1... Start!

Ja jestem uczniem i w roku szkolnym ciągle na coś czekam- weekend, święta, wakacje... Znacie to, prawda? Przez miniony tydzień nie tylko odliczałam dni do piątku, ale też do ferii! Tak, właśnie dzisiaj zaczęła się moja dwutygodniowa przerwa! :) Mam zamiar przede wszystkim odpocząć od nauki. No, w końcu I semestr mam już za sobą i ukończyłam go ze średnią 5.0 (że tak się pochwalę). W II semestrze nauki będzie na pewno  jeszcze więcej bo w kwietniu czeka mnie sprawdzian szóstoklasisty. Eh, średnio sobie to wyobrażam...




Ale ja nie o tym... Zaczynają mi się ferie a ja dalej rozmyślam o szkole haha :D Jak już wspomniałam przede wszystkim będę odpoczywać. Na pewno będę się spotykać ze znajomymi. Wybierzemy się na lodowisko, do kina, albo na gorącą czekoladę. No i będę dla Was tworzyć, bo przez ponad 14 dni będę miała dużo czasu dla siebie. Cieszę się z tego niesamowicie! Mam zaplanowane już wiele postów na przeróżne tematy, więc możecie się spodziewać kilka ciekawych tekstów.


Martynka w tym czasie będzie chodzić do przedszkola, tam nie ma ferii... Ale to dla niej czysta przyjemność!




Trzymam kciuki za tych co będą jeszcze przez kilka tygodni chodzić do szkoły! Trzymajcie się, byle do przerwy ;) A teraz delektujcie się sobotą!
A Ty kiedy zaczynacie ferie? 


43 komentarze:

  1. Ja dopiero mam za 2 tygodnie, więc zazdroszczę Ci, że masz teraz :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie dopiero za miesiąc ;/

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od pracy też niestety nie ma ferii :((( Moja Liwcia też będzie chodzić do przedszkola, ale na szczęście ona to uwielbia!
    Baw się dobrze we ferie, Oliwko.
    Mamo Martynki i Oliwki - bardzo dziękuję za link do domków na Słowacji! :) Bardzo możliwe, że kiedyś skorzystamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ferie zaczną się na dwa tygodnie :c
    Śliczne zdjęcia ;)
    Miłego dnia.!
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie dopiero w połowie lutego ;p
    Świetne zdjęcia;) Masz cudowne włosy, też bym chciała takie długie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę. Ja za 2 tygodnie. Mam kuzynki w dwóch różnych województwach i tak się składa, że akurat w każdym ferie są w innym czasie, kto to wymyślił taki głupi podział. Przez to nie możemy spędzać wspólnych ferii u babci :(((

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ferie mam 1 lutego. trochę poczekamy ;)) czekam na posty!


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włosy * *
    Ja też już mam ferie,ale śniegu nie ma :c

    iska-iskaa.blogspot.com ------- jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post - jak zawsze ;). Ja też zaczęłam ferie, mam średnią 5,0 i też mam sprawdzian szóstoklasisty w tym roku ;)

    julia-home.blogspot.com - zapraszam do komentowania i obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze ferii nie mam. Czekanie znam, bo czekam wciąż. Na weekend, przerwę świąteczną, 3 dni wolnego, ferie, wakacje.. Takie nasze życie. Cóż ja tak dobrej średniej nie mam, może ze 4.8 wyciągnę .xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci mile i przede wszystkim ciekawie spędzonych ferii. Ja dopiero w lutym będę mogła odpocząć od szkoły :)
    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już zaczęłam ferie i zamierzam odpoczywać :) A testem szóstoklasisty się tak nie martw, bo ja pisałam w zeszłym roku i był naprawdę prosty ;)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja już ferii nie mam :(, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też mam ferie. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam już feriee :3
    Śliczne zdjecia <3
    .zapraszam :)
    .
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już swoje ferie zaczęłam i porządnie sobie leniuchuję :3 Masz świeetne włosy ;) Pozdrawiam

    http://loveilivesiforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłych ferii. Ja zaczynam dopiero w lutym. Też w tym roku piszę test. Nie widzę tego za dobrze.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna z ciebie siostra:)Powodzonka życzę i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super! bardzo Wam zazdroszcze ja mieszkam we wloszech i tu niestety nie ma ferii :(

    http://uncapriccio.blogspot.it/

    http://uncapriccio.blogspot.it/

    http://uncapriccio.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja już zaczęłam ferie. u mnie w szkole nauczyciele są bardzo wymagający. i potrafię mieć wyższej średniej niż mam...



    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. od 3 lutego :D
    Choć przez weekend czułam się, jakbym już miała xD

    http://on-the-edge-of-sleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka Martynka *o* <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne włosy!
    Ja chyba zaczynam 17 lutego :(

    ⓡⓞⓢⓨ | alexshia-a.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję dobrych ocen! ❤
    Również mam obecnie ferie. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ potrzebowałam tej przerwy... Nawet trudno określić, jak bardzo. W końcu mam dwa tygodnie odpoczynku od ciągłych prac domowych i nauki...
    Kochana Martynka, haha. ^^ Radosna, promieniująca optymizmem dziewczynka. W moim przypadku, przedszkole nie pozostawiło po sobie najprzyjemniejszych wspomnień...
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam już ferie, ale jakoś ich nie czuję bo u mnie zero śniegu :(
    śliczne jesteście :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękne i długie włosy *.* Mi się ferie zaczynają 3 lutego.

    http://wykorzystaj-swoj-czas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję średniej! łał :) !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ferie
    I to mnie cieszy
    Bo jestem wreszcie w Polsce
    Szkoda tylko, że nie ma tu śniegu
    Nie wielka różnica jak w nudnej Hiszpanii
    Ale to jest życie
    appiappi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny blog
    http://darka-blogg.blogspot.com/ ---> Zapraszam do mnie
    Jeśli ci się spodoba zostaw po sb ślad i skomentuj, zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ferie mam niestety dopiero 3 lutego. ;-; Nie mogę się już doczekać, wreszcie będę mogła czytać i słuchać MP3 do późna. :)
    Jaka piękna Martynka... Pozdrów Ją cieplutko ode mnie i powiedz, że jestem Jej fanką. <3 :)
    W ogóle obie śliczne jesteście. A Ty masz cudne włosy! *.*
    Dobrych ocen gratuluję! Ja mam dokładnie tak samo - 5.0, z czego bardzo się cieszę. ;)
    Pozdrowionka od wiernej czytelniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zaczynam ferie za niecałe dwa tygodnie
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękne masz włosy! a siostrzyczka jest przesłodka! :D
    http://xmiszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny post i blog;))
    ZAPRASZAMY DO NAS!
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nareszcie ferie :D
    Jeeju jakie masz świetne włosy <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka ty jesteś jeszcze młodziutka... Po zazdrościć. Aż mnie ciarki przechodzą, jak myślę o mojej osiemnastce za półtora miesiąca...

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog ! ♥ Piękne zdjęcia !
    + Obserwujemy ?
    Zapraszam na nowy post ----->http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! Ile zapuszczałaś włosy? :)
    Ja uwilbiam ferie, bo wtedy zawsze chodze na zimowisko <3

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już mam ferie. ; )
    Śliczne włosy *o*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja za tydzień :') świetny blog, mam nadzieję, że się jeszcze kiedyś zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja siostra miała zemną ferie które kończą się jutro choć jest w przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.