12 stycznia 2014

Bo pomagać warto!

Dziś- 12 styczeń. Dwudziesty drugi finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W moim mieście wszędzie na ulicy można zauważyć kwestujących młodych ludzi. Stoją z puszkami i przechodnie wrzucają do nich pieniądze. Jedni dają drobne, drudzy grubsze banknoty. Każdy dostaje papierowe czerwone serduszka i dumnie nosi je na czapce, torebce lub kurtce. Czerwone serduszka widać wszędzie i ożywiają szarą i mokrą ulicę. W końcu dzisiaj właśnie zima dała się we znaki i zaczął padać śnieg... Szkoda, że dopiero teraz.

Każdy z Was pewnie kojarzy pana w czerwonych spodniach. Tak, to Jurek Owsiak! Właśnie dzięki niemu tak akcja odbywa się już po raz 22 i po raz kolejny możemy pomagać!
O WOŚP głośno jest wszędzie- w mediach, w prasie i w internecie. A dzisiaj w wiadomościach pokazali cudownego 10-letniego chorego chłopca- Łukasza Berezaka, który korzysta ze sprzętu właśnie dzięki akcji i postanowił kwestować, aby się odwdzięczyć. Ob najlepiej wie jakie to ważne. W krótkim wywiadzie powiedział takie słowa:
- Twierdzę, że dla mnie już nie ma ratunku i chciałbym pomagać tym innym dla których jeszcze jest nadzieja.
Mi zakręciła się łezka w oku :'( Naprawdę chłopak ma cudowny charakter. Nie wiem na co jest chory, ale trzymam za niego kciuki, aby po prostu było lepiej!



My też włączyliśmy się do akcji. To niesamowite mieć świadomość, że wśród tych uzbieranych kilkudziesięciu milionów jest parę złotych, które właśnie Ty wrzuciłeś do puszki! I dzięki Tobie zostanie zakupiony sprzęt do szpitali. I właśnie to dzięki Tobie zostanie uratowane czyjeś życie!
Byliśmy też chwilę na hali gdzie była organizowane zabawy dla dzieci, licytacje, koncerty. Niestety dzisiaj było akurat dość chłodno, ale Milionek w środku potańczył i pobawił się razem z innymi.


Mam nadzieję, że Wy też dzisiaj wsparliście akcję i wrzuciliście jakieś drobne do puszki! A jeśli nie zdążyliście to możecie to zrobić przez internet! Razem wspierajmy WOŚP i pomagajmy innym! 'Razem wielką mamy moc'!
.
~Kiedy pomagamy innym to pomagamy też sobie, ponieważ wszelkie dobro, które dajemy zatacza koło i wraca do nas~



19 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze ze pomagasz !
    Zapraszam do mnie :

    http://mirela-mirelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam dziś wolontariuszką na WOŚP ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To piękna akcja i taka potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację. Mi też się łezka kręci w oku jak widze takie biedne dzieci. :(


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie ! Trzeba pomagać innym ! :)

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. to drugie zdjęcie jest piękne. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z tej okazji grałam w szkole na gitarze ;)
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kilka lat z rzędu byłam wolontariuszką, a w tym roku nie udało mi się zapisać. Jednak bardzo chętnie dorzuciłam się do zbiórki ;) Warto pomagać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOŚP to naprawdę ważne wydarzenie. Nie uświadamiamy sobie, jak wiele, choć najuboższa pomoc, znaczy dla potrzebujących. Postawmy się na ich miejscu. Każdy datek jest wiele wart. Sama go oddałam. Choć skromny, to jednak. Na następny rok mam zamiar bardziej pomóc i przyłożyć się do tego. Wierzę w karmę.
    http://www.siepomaga.pl/ - TU RÓWNIEŻ MOŻEMY POMAGAĆ, WARTO!
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniało mi sie jak sama zbierałam w liceum na WOŚP

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie w tym roku miałam okazję zbierać pieniądze do puszki na WOŚPie! :D
    Więcej na blogu :*
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wrzuciłam kilka złotych do skarbonki :) i świetne jest te drugie zdjęcie :) Warto pomagać :))

    Zapraszam do mnie + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/
    oli-olli.blogspot.com <---- mojej koleżanki blog również zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i zapomniała spytać jesteś belieber ? aoiasijdaisd bo masz na zdjeciu bluzę i <3 justin bieber

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj. Można już głosować - http://kierunkowy48.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto pomagać!
    Ja miałam okazję wrzucić pieniądze, ale chciałabym zbierac. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hm... a jak Ty się udzielałaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam WOŚP i zawsze pomagam ale oprócz tego robię to w ciągu roku mianowicie mam kartę PKO BP dobro procentuje i wspieram Stowarzyszenie SIEMACHA (wsparcie opieki edukacyjno-wychowawczej młodzieży), to bank rezygnuje z części swoich dochodów wystarczy płacić kartą.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.