31 stycznia 2014

Blog roku- oddaj na mnie głos!

Jak już pewnie większość z was zauważyła biorę udział w konkursie na Blog Roku. Tak, tak znowu to robię, zgłosiłam się już drugi raz... Rok temu poszło mi rewelacyjnie. Konkurs ukończyłam z 183 głosami na koncie. I w tym roku pomyślałam~ Więc czemu by nie spróbować jeszcze raz?
Wydaje mi się, że od czasów legendarnej interii blog bardzo sie rozwinął. I rozwijam do nadal, dążę do perfekcyjności i doskonale wiem, że przede mną jeszcze długa, długa droga... Ciągle się staram :)

Ale w końcu przyszedł ten wyczekiwany przeze mnie godzinami moment- rozpoczęcie głosowania SMS.
Tak więc jeśli lubisz do mnie zaglądać, czytasz moje posty i chciałbyś na mnie i Milionka zagłosować to telefon w ręce- wpisujemy K00004 (to są cztery zera) i wysyłamy pod numer 7122
Dziękuję Sandrze i Kacprowi za podesłanie mi screenów :)

Uwaga z jednego numeru głos możne oddać tylko 1 raz!
Wiadomość kosztuje 1,23 zł. Wiem, że nie jest to mało, ale dochód z głosowania przekazany będzie na dziecięce hospicjum. Więc możecie pomóc nie tylko mi, ale też chorym dzieciom. Za każdy głos jestem naprawdę szczerze wdzięczna. Nie ukrywam, że mi bardzo zależy i nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy!








Szczerze mówiąc to dokładnie jest 3.48 i nie wiem ca ja tutaj jeszcze robię zamiast spać. Aż boję się wejść tu rano i przeczytać jaki bzdury powypisywałam...

17 komentarzy:

  1. mama Miliona i Oliwki31 stycznia 2014 07:19

    My Oli jak zwykle kibicujemy i sms wysłałam zaraz o 15,00, trzymam kciuki, by marzenie o gali się spełniło !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też oddałam już głos :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam Cię, w ubiegłym roku też brałaś udział w konkursie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój głos już masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam i...zapraszam do oddania głosiku na mój blog, kategorie różne więc konkurencją nie jesteśmy, dziękuję :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez już wysłałam :) Wyślę tez z telefonu męża, więc masz od nas co najmniej 2 głosy. Powodzenia w konkursie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja zagłosowałam i życzę sukcesu większego niż rok temu. Zasługujesz bo poświęcasz się blogowi i bardzo się starasz by był ładny i ciekawy. Większość blogów nastolatek jest okropna : naćkana, wzorkowa i głupawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetnego bloga dlatego oddałam głos!
    świetne zdjęcia zrobione na spacerze z siostrą. widzę, że masz Nikona - jaki model?
    a ostatnio na spotkaniu musiałyście się świetnie bawić ;)


    pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia życzę! Jak tylko doładuję konto wysyłam smsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam. p.s. ciastka - pycha.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinnaś wygrać. Zasługujesz ! :)

    http://to0siaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mój głos masz ;o) jak w ubiegłym roku.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.