25 grudnia 2013

Pierwszy dzień Świąt już za nami.

Naprawdę te Święta są cudowne, pomimo tego, że nie ma śniegu i jest cieplej niż było na Wielkanoc. Naprawdę czuję świąteczną atmosferę... Kolędy nucę cały czas- bez przerwy!
Upiekłam z mamą pyszny sernik, którego właściwie już niema. Zniknął bardzo szybciutko, bo w jeden dzień! Spędziłam sporo czasu z moją kochaną rodzinką. Przeżyłam dwie Wigilie bez żadnego bólu brzucha i tych rzeczy... Po prostu jadłam wszystkiego po trochę. Jak co roku najwięcej zjadłam klusek z makiem i barszczu z uszkami. Moje ulubione potrawy świąteczne.
Po jedzeniu według tradycji otwierałyśmy prezenty od aniołka. Powiem Wam, że są naprawdę trafione! Z Milionkiem jesteśmy naprawdę zadowolone :) Martynka znalazła pod choinką świetne gry, lalki, ubrania, maskotki... Dostałam bardzo dużo ciuchów i zapas słodyczy na kolejne dwa miesiące.
Dzisiaj też spotkaliśmy się u babci. No i jak to w święta- jedliśmy, rozmawialiśmy, obejrzeliśmy też koncert kolęd i jakiś świąteczny film. Uwielbiam takie chwilę kiedy zbieramy się wszyscy razem przy jednym stole i spędzamy ze sobą czas! Mam nadzieję, że u Was pierwszy Wigilia i pierwszy dzień świąt minął tak sympatycznie!
Tutaj parę zdjęć:







jak u Was po Wigilii? Możecie patrzeć jeszcze na jedzenie? :D

23 komentarze:

  1. Też ciągle nucę kolędy. Super zdjęcia ! :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trochę nie czuję przez to że nie ma śniegu ;)
    Ale te spotkania z rodziną <3
    .
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia. Ja tez dostalam mnostwo slodyczy ;)
    Zapraszam:
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niby się nie przejadłam, ale jem tylko 2 razy dziennie hahahah.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie wróciłam z koncertu kolęd w kościele :D
    Było świetnie ! :D
    Wigilie spędziłam naprawdę wspaniale !
    A zaraz znów do babci jadę i... będzie mnóstwo jedzenia... Mam nadzieję, że przeżyję :D
    http://sherbet69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi Wigilia upłynęła bardzo szybko, a szkoda..Te kilka chwil, które mogę spędzić z rodziną i to całą są dla mnie naprawdę wspaniałe. Nigdy nie znamy dnia, ani godziny odejścia. Jakoś tak cieszyłam się atmosferą, świętami, choć wiem, że jednak moje życie się zmienia i z biegiem czasu to kolejne święta. Kolejne.. Właśnie. Kolejne..Zawsze zwracałam uwagę na prezenty, na to co zostanie mi dane. W tym roku byłam szczęśliwa, bo dostałam coś czego nie mają wszyscy. Dostałam wspaniałe chwile i świadomość, że wszyscy bardzo się kochamy i nic co materialne, nie jest od tego lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. widać że miałaś udaną wigilię ;)
    ja nadal się obżeram pierniczkami mojej babci ;D
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, ze u Ciebie bardzo rodzinne święta i dobrze! Tak trzymać =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mogę patrzeć na jedzenie! :> a szczególnie na słodycze, a dostałam ich tak duuużo :D


    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam nic nie czuję :C
    Ale strasznie się obżarłam. Dwa kilo przybyły :D Muszę to szybko zrzucić... bo zaraz sylwester :) Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :P

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. to fajnie że czułaś atmosferę świąt :) ja nic a nic ich nie czułam :(
    a prezenty tak jak u Ciebie były bardzo trafione! :p

    OdpowiedzUsuń
  14. JA też dostałam masę słodyczy, ale ich już nie ma:)
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja święta spędzam obecnie u dziadków. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/2013/12/christmas-giveavay.html - zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też byłam na dwóch Wigiliach, i już tęsknie za Świętami :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też najbardziej lubię barszcz z uszkami ;)
    Bardzo fajne zdjęcia

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale przyjemnie, rodzinnie, światecznie, a teraz czas na szalonego sylwestra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również życzę wystrzałowego sylwestra oraz szczęśliwego nowego roku :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Avard ;D
    http://paulinaamylife.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście jakoś się, podczas Wigilii, specjalnie nie najadłam. :D
    Mam nadzieję, że rzeczywiście przyjemnie spędziłaś Boże Narodzenie i życzę udanego Sylwestra, a także Nowego Roku!
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  21. A Milion w nowej koronie :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.