27 grudnia 2013

Święta już się skończyły... teraz czekamy na Sylwestra!

Święta, święta i po Świętach... Czekałyśmy tak długo, a skończyły się tak szybko, że nawet nie zdążyłam się nimi wystarczająco nacieszyć. Ale te kilka dni z rodziną były bardzo miłe. Najadłam się tych wszystkich potraw Wigilijnych, placków, sałatek. Jestem właśnie obżarta i szczęśliwa! :D
Wczoraj, w Szczepana odwiedziłyśmy drugą babcię. I jak co roku chodziłyśmy w ten dzień po kolędzie! Milionek w tym roku potowarzyszył mi i Natalii. Martynka śpiewała nawet kilka kolęd solo. Jej wtedy bardzo się podobało a ludzie byli zachwyceni!

~ A to jest jedna z moich ulubionych kolęd, a zawsze gdy jej słucham kręci mi się łezka w oku...


Byliśmy też w mieście, na naszym rynku. Drewniana, piękna szopka stoi jak co roku!



No i jutro rano wyjeżdżam na Słowację, bo właśnie tam ze znajomymi będę spędzać Sylwestra. Dlatego teraz chciałabym złożyć Wam życzenia na nowy rok:


 W Nowym Roku chciałabym Wam życzyć zdrowia, szczęścia, pomyślności,
 potęgi miłości, pogodnych dni i mnóstwo cudownych i wyniosłych chwil!
 Wiele sukcesów- tych małych i tych wielkich.
 I aby rok 2014 był lepszy od poprzedniego!
Udanego Sylwestra!



27 komentarzy:

  1. Ja tez jestem cała pełna ! ;D
    Tą kolędę śpiewałam na koncercie kolęd w kościele :D
    Też ją lubię ;P
    UDANEGO SYLWESTRA !
    http://sherbet69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się obżarłam.. haahha :D szalonego sylwestra!


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie zdążyłam sie nacieszyć świętami ;c

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma śniegu :x
    Udanego sylwestra ! :D
    juleque.blogspot.com ---> zapraszam, zaczęłam niedawno i go rozkręcam:)) jeśli Ci się spodoba to gorąco zapraszam do obserwowania jak i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO Sylwester na Słowacji może być ciekawym przeżyciem, czekam w takim razie na fotorelacje =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za życzenia dziękuję. Muszę przyznać, że zazdroszczę wyjazdu na Słowację. ja Sylwestra spędzę w domu. Pewnie z książkami na kolanach, słuchając muzyki klasycznej, próbując się jakoś ogarnąć i ten cały bałagan. Już 2 muszę wrócić do szkoły, także zbytnio się nie nacieszę, ale kto wie. Może jednak znajdę czas na pogranie w jakąś grę, poczytanie książki ;]. W każdym razie nie poddaję się. Oby kolejny rok był lepszy, czego życzę Tobie i Milionkowi. Czytam tego bloga już od dość dawna, a jednak wciąż każdy post jest dla mnie wielkim zaskoczeniem i niespodzianką. Oby w przyszłym roku nic się nie zmieniło ;*. Pozdrawiam serdecznie <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi te święta minęły bardzo szybko ;c Ja jeszcze nie wiem gdzie spędzę Sylwestra.
    Ale życzę Ci udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to życzę udanego Sylwka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam kiedyś na Słowacji, lubię ten kraj ;)
    nawzajem!
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za życzenia i wzajemnie ... u znajomi na Słowacji wg sylwester w innym kraju supeer czekam na foty :D :* http://linkafame8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać relacji z Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wyjazdu na Słowację, tak intensywne spędzenie Sylwestra, będzie, zapewne, proroctwem udanego Roku 2014! Osobiście Sylwester spędzę w domu, kurując się. Och...
    I wzajemnie życzę przyjemnie spędzonego Sylwestra, jak i Nowego Roku, ażeby ów czas, pozostawił po sobie wyłącznie wspomnienia, wywołujące uśmiech na Twej twarzyczce.
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na relacje z sylwka :))

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zostałaś u mnie nominowana do LBA szczegóły u mnie http://linkafame8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne były te Wasze Święta, nie ma nic lepszego niż spędzenie tego magicznego czasu, niż z najbliższymi.
    Życzę Wam wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się cieszę ,że miło spędziłaś święta.Ja też spędziłam je w miłym rodzinnym gronie i najadłam się jak nie wiem ;)

    karolina-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też nie zdążyłam nacieszyć się tymi świętami :D
    Szczęśliwego Nowego Roku .!
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. mi święta z każdym rokiem mijają coraz szybciej te 3 dni zleciały jak dzień :-)
    Bardzo przyjemny blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna :3 łał

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne podsumowanie roku :)
    Śliczny blog :)
    ładne zdjęcia :)
    Obserwuję :
    zapraszam
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny blog i zdjęcia.
    Twoje posty są bardzo ciekawe oraz bardzo ładnie piszesz.
    może wspólna Obserwacja
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. myślę , że dobrze spędziłaś sylwestra !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.