7 grudnia 2013

Już świąteczna atmosfera!

Witam, witam w ten grudniowy wieczór! Za oknem szaleje 'Ksawery' a ja zapraszam do poczytania...
Na wczorajszy dzień wszyscy czekaliśmy bardzo długo... A on się tak szybko skończył. Jednak minął bardzo przyjemnie- pod znakiem cudownych prezentów.
My już z samego rana zostałyśmy miło zaskoczone, bo czekały na nas świetne prezenty! Martynka idąc do przedszkola nie mogła się rozstać ze swoja nową sukienką księżniczki. Na a ja z moją nową krówkową, jednoczęściową piżamką :)
Po szkole kolejny prezent znalazłyśmy u prababci i pradziadzia. Martynka dostała łóżeczko i ubranka dla lalki. Była po prostu przeszczęśliwa! Zresztą ja też, bo dostałam świetną bluzę.
Wieczorem do domu przyjechał do nas jeszcze dziadziu z babcią, który nieśli prezenty. Milionek w końcu dostał tą swoją wymarzoną lalkę- syrenkę Lalaloopsy. A ja znalazłam w paczce statyw! Nie spodziewałam się kompletnie, ale prezent trawiony w dziesiątkę! Może teraz będzie więcej moich zdjęć na blogu? Kto wie :) Oczywiście została nam też cała masa słodyczy, które będziemy powoli konsumować przez następny miesiąc.
Do świąt zostało jeszcze z dwa tygodnie a ja już je czuję! Słucham świątecznych piosenek i siedzę pośród światełek delektując się czekoladką. Już nie mogę się doczekać ubierania choinki i Bożego narodzenia. Kocham te święta!
Więc ja się już z wami żegnam i życzę miłego wieczorku!


Co dostaliście na Mikołajki?

31 komentarzy:

  1. Jaka slodka Martynka :)
    Ja dostałam sweterek i książkę :>

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam SŁOOOODYYYCZEEE :D
    I 'troszkę' kasy :D

    http://on-the-edge-of-sleep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam kasę i slodycze :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie fotografie=) widzę wszyscy bardzo zadowoleni! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka siostrzyczka :) Ja dostałam dużo słodyczy i cieplutkie skarpetki <3

    Zapraszam na nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ta sukienka księżniczki jest boska!
    U nas też Mikołajki bardzo udane, choć Ksawery odłączył nam prąd ;)
    Pozdrawiam Was serdecznie! Ja jutro tez zakładam lampki - czas poczuć już ta magię Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny post! Mega zdjęcia!
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, zrobie to samo! <3

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładna ta sukienka :D Ja dostałam kurtkę i słodycze

    palyna-paulina,blogspot,be

    OdpowiedzUsuń
  9. A to jeszcze nie koniec paczek od Mikołaja zostawił, jeszcze coś dla was w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nic nie dostałam, bo już tak nie obchodzę mikołajek, ale zawsze jak jedziemy na jakieś większe zakupy i coś kupię to 'już mam na mikołajki' haah ;D


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohh to Milionek pewnie niesamowicie się cieszy. :) Ja też chcę statyw <3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wpis, dostałaś cudowne prezenty ;*. Ja co prawda aż tyle rzeczy pod poduszką nie znalazłam, ale coś tam było ;*. Hhaha.xd Ja też czuję już moc świąt ;*. Co prawda w szkole mam mnóstwo nauki, więc muszę się pilnować, bo po świętach oceny wystawiają, ale jak na razie jakoś daję radę. Jeszcze tylko tydzień i skończą się te wszystkie referaty, plakaty, prace, testy i kartkówki ;*. Wtedy będę mogła odpocząć i pomyśleć co chcę dostać na święta ;*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy dostałaś :)
    Twoja siostra też :D xD

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nic nie dostałam;)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, jak ja ci zazdroszcze tego statywu :c mi tata nie chce kupic, bo twierdzi ze nie jest mi potrzebny :c
    ja dostalam takie "pierdulki" :D

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta twoja Martynka ;)) Taką siostrę każdy by chciał !
    Ja dostałam słodycze i pieniążki na Mikołaja :)
    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe zdjęcia;)


    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Martynka jest śliczna.!
    Dostałam kozaczki i bardzo dużo słodyczy :)
    Miłego wieczoru!
    http://maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dostałam wisiorek i czekoladę. Nic więcej mi nie trzeba. :-)
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe zdjęcia;)


    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia ciekawe notki.
    Zapraszam do mnie niedawno zaczelam
    Dusska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć.
    Zgłosiłaś się do filmiku świątecznego na moim blogu: http://kierunkowy48.blogspot.com/p/zgoszenia-do-filmiku-swiatecznego.html. Jeżeli nadal jesteś chętna to czekam na Twój filmik do 15 grudnia wysłany na karpikpatrycja@gmail.com
    Pozdrawiam. : ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nic nie dostałam ;3
    Ciekawie piszesz :) ♥ Dziękuję za komentarz u mnie ♥
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dostałam plytę Bednarka i łyżwy. Chociaż bardzo, bardzoooooo chciałam płytę Justina: "Under the Misteltoe" :0
    Moja siostra też dostała Lala Loopsy czy jakoś tak xd
    One są takie słodkie *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog! naprawdę ciekawie piszesz, pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda, Święta już coraz bliżej...a Wasza królewna śliczniutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny, oryginalny blog. Ja na Mikołajki nie dostałam nic xd. Tylko niestety poszłam na szczepienie, ale przynajmniej straciłam lekcję (a u nas w klasie nie organizujemy Mikołajek). Fajne zdjęcia ;)
    http://czolgista-repost.blogspot.com/2013/11/smieszne-nazwy-miejscowosci-czenzdz.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Reaktywuje bloga: zajrzysz ? -> http://blogpewnegoludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. masa mega prezentów ! ;)
    fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ślicznie piszesz już lubię twojego bloga i obserwuje nie wiem czy mój ci się spodoba ale jak możesz to sprawdz :) http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ale macie świetnego bloga! :o grzechem było by gdybym go nie zaobserwowała :) już was uwielbiam! :*
    bardzo ładne obie jesteście :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.