22 grudnia 2013

Jeszcze tylko kilka dni...

Tak więc święta coraz bliżej! Ja już przeżywam je od ponad miesiąca i nie mogę się doczekać. Zostało jeszcze tylko kilka dni.W piątek miałam wigilię w szkole... I to była ostatnia wigilia z moją klasą. Uświadomiłam sobie jak bardzo będę tęsknić za tymi ludźmi :c
Ale odbiegłam trochę od tematu, przecież to nie jest miejsce na rozczulanie się.
Dla mnie święta to najpiękniejszy czas roku! A najbardziej lubię wigilię, dzielenie się z rodziną opłatkiem i składanie sobie życzeń. Wszystko wtedy smakuje jakoś inaczej- lepiej. Pierogi z kapustą, razowe, ze śliwkami, karp, kluski z makiem... Nawet ziemniaki są wtedy lepsze!
Uwielbiam zapach żywej choinki, która stoi w moim domku już od tygodnia. Wszyscy razem ją ubieraliśmy. Cóż, nie będę zbędnie pisać- po prostu zobaczcie!


Nie byłoby też świąt bez śpiewania kolęd i świątecznych piosenek! Bardzo lubię 
"Cicha Noc", "Przybieżeli do Betlejem", "Anioł Pasterzom mówił". Z piosenek to "Mistletoe"... No i nie mogłabym pominąć Wham!- "Last Christmas"! Jak byłam mała to zawsze płakałam gdy słuchałam "Jezus Malusieńki", tak bardzo się wzruszałam. 
No a najważniejsze chciałabym powiedzieć na koniec (bo pewnie przed Wigilią nic nie zdążę napisać) :

Życzę  Ci spełnienia wszystkich marzeń, przychylności wszechświata, siły w ramionach i czystego ognia w sercu, co zapali wszystko wokół Ciebie szczęściem i radością. Niech wszystko czego się dotkniesz, stanie się pomocne w spełnieniu marzeń, a każda najdrobniejszą nawet czynność przybliża Ciebie do bycia najszczęśliwszą i najbardziej uśmiechniętą osobą spośród wszystkich ludzi.
Wesołych Świąt!!!

23 komentarze:

  1. piękne życzenia, nawzajem ♥


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też czekam na święta. *.* Właśnie robię choinki dla całej rodziny.

    http://dianaanddominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam , że swięta to najlepszy czas w roku! ;)
    Dzięki za życzenia,Tobie życzę tego samego! :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną macie choinkę !
    Również uwielbiam Święta Bożego Narodzenia ;)!
    http://workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna choinka *-* Fantastyczne zyczenia, ja tobie tez zycze wszystkiego najlepszego :)
    Zapraszam:

    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna choinka ^^

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. last christmas lubie lubie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie słucham piosenek świątecznych... raczej mnie nie wzruszają. Nie czuję też świątecznej atmosfery - trudno. : ) Dziekować za życzenia i nawzajem. ^^


    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham święta, choć przed nimi wszystko zwaliło mi się na głowę. Byłam załamana, niektóre rzeczy potoczyły się inaczej niż to sobie zaplanowałam. Jednak piątek spędzony z moją nową klasą uświadomił mi, że mimo tego, że może nie jesteśmy zupełnie jednością, to jesteśmy za sobą, umiemy rozmawiać, wspierać się, radować ze wspólnego spędzania czasu. To było niezwykłe, dawno się tak nie czułam, nawet nie marzyłam, że przez kilka miesięcy osiągnę większe zadowolenie niż przez wiele wcześniejszych lat, co prawda z innymi ludźmi. Często wątpię w to wszystko, zastanawiam się czy dobrze postąpiłam, w tamtym momencie nie miałam żadnych wątpliwości. To co się stało naprawdę jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham last christmas ♥,a Justina piosenkę pierwszy raz słyszę i też jest bardzo fajne ;D http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham LAst.... Nawzajem
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne życzenia (i choinka :D), nawzajem!
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z moją klasą rozstałam sie rok temu ;c
    Ale to nic ! Bo w tym roku zrobiliśmy sobie własną wigilię i znów się widzieliśmy :D
    Ja uwielbiam kolędę - Mój maleńki Jezusie <3 , a dziś poznałam Tatrzańską kolędę, która jest świetna !
    Wesołych Świąt !
    http://on-the-edge-of-sleep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna choinka! Ja będę miała sztuczną :c
    Cynamonowa ozdoba to bardzo fajny pomysł :D
    Wesołych świąt!
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. HEJ! Masz naprawde super bloga. Twoje posty są pisane z sensem i widać że wkładasz w nie dużo serca.<3
    Na twoim blogu jestem pierwszy raz, to może obserwujemy? Napisz u mnie w komentarzu, to wtedy i ja się odwdzięczę. :)
    www,stenaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna choinka :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna choinka :) uwielbiam kolędy :D
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna choinka i fajne życzenia :) Nawzajem!
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt ! ♥

    http://to0siaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję tak wspaniałych życzeń, szkoda, że jestem tu dopiero teraz, po przebiegu Świąt. Mam nadzieję, że spędziłaś je przyjemnie. ♥
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.