10 listopada 2013

Muzyka= Życie!

Dzisiaj chcę napisać o mojej pasji- bardzo ważnym elemencie w moim życiu. O muzyce. Nie wyobrażam sobie dnia bez słuchawek na uszach. Zakładam je kiedy jadę do szkoły i kiedy z niej wracam. Koniecznie gdy zasypiam... Słucham muzyki kiedy tylko się da!
Zdarza się, że rodzinka narzeka, bo ciągle mam tylko słuchawki na uszach i myślami jestem gdzieś indziej... Ale ja po prostu inaczej nie potrafię :) To jest jak uzależnienie! Nasz pokolenie nie potrafi żyć bez muzyki, prawda?

Muzyka jest jak drugie bicie serca.


Jakiego rodzaju muzyki słucham?
Hm... Czasem posłucham rocka, reggae, miejski folk, lub po prostu polską klasykę. Lubię też rap z przesłaniem, jednak najczęściej słucham pop'u. Dla niektórych może być to bardzo dziwne, ale nie mam zamiaru ograniczać się do jednego gatunku! Muzyka jest zbyt piękna :)

Kilka kawałków, które ostatnio często słucham:
Justin Bieber- I Would
Justin Bieber- Nothing Like us
Justin Bieber- Heartbreaker
Marek Grechuta- Dni których jeszcze nie znamy
Strachy na Lachy- Żeby z Tobą Być
Mogłabym jeszcze wypisywać tytuły ulubionych piosenek godzinami, jednak zostawię was z takim zestawem... :)


Są takie piosenki przy których zapominam jak się oddycha ♥


Muzyka jest ze mną zawsze. Przywołuje mnóstwo wspomnień. Kiedy jest mi smutno tylko czekam na ten moment, aby założyć słuchawki, włączyć piosenki tak głośno jak się tylko da i całkowicie odciąć się od świata. Wtedy momentalnie się uspokajam i zapominam o wszystkim. Jest to dla mnie taki włącznik marzeń.
Uwielbiam iść przez głośne miasto i nie słyszeć nic prócz ulubionej piosenki... Niesamowite uczucie!

Muzyka- pasja i nic więcej? Nie! To całe moje życie, mózg i serce ♥


Starałam się opisać to co czuję jak najlepiej... Jednak Frank Zappa kiedyś powiedział bardzo mądre słowa" "Mówić o muzyce to jak tańczyć o architekturze".

Na temat jeszcze dorzucę, że niedawno byłam z rodzicami w operze w Krakowie.  Spektakl Mozarta Wesele Figara było śpiewane calusieńkie po Włosku. Nie nastawiałam się jakoś najlepiej, ale okazało się być całkiem fajnie :)



102 komentarze:

  1. Wciąż do mnei nie dociera, że masz dpiero 12 lat, a tak świetnie piszesz! Co do muzyki też się nie ograniczam d jednego gatunku :))

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem Allinnes ! Piszesz jak dorosła ;) Bardzo mądrze, masz świetny styl !
    Zdjęcia są naprawdę piękne ;) ślicznie ci w tej spódniczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz znakomite posty ! Naprawdę Lubię je czytać i oglądać Twoje zdjęcia , które też są bardzo dobre. :)
    ps. Bardzo ładna stylizacja! ;3 Gdzie kupiłaś słuchawki ?

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog c: Śliczna jesteś :* , bardzo ciekawe posty ;p
    zapraszam do mnie
    http://tuchaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słucham tylko popu, bo jakoś inne gatunki mnie nie kręcą. ;/ śliczne zdjęcia.



    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze zdjecia :D
    Ja lubię pop ale raczej slucham różnych coverów i remixow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mama milionioliwka11 listopada 2013 09:52

    Mi też czasem trudno uwierzyć że masz już 12 lat ;o) i cieszę się że nie zamykasz się na rożne style muzyki i cieszę się że nie blokujesz się na coś czego nie znasz ;o) wiec do następnej opery.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham muzykę. Ja słucham: popu, techna, rapu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka Ty słodka jesteś! :D Rany! Zachęcam do obserwowania, ja również obserwuję :). I tak to fakt, muzyka to w tych czasach nieodłączna część naszego życia. http://aleexiaaauniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja! Ja też kocham muzykę i nie wyobrażam sobie dnia bez niej. Mimo tego, że czasem nie umiem czegoś powiedzieć, to muzyka w całości oddaję uczucia, stany, nastroje.. Dzięki niej można się wyżyć, przekazać coś ważnego. Strasznie lubię piosenki z jakimś przesłaniem, rzadko słucham popu, najczęściej rocka, albo różnych mieszanek. Kocham zespół Imagine Dragons, bo tworzą coś niesamowitego i choć w ich piosenkach jest dużo bólu, to nie męczy mnie słuchanie ich, choć z pewnością łatwiej byłoby zapoznać się z jakąś miłym, szczęśliwym utworem, 16-latki. Sądzę, że muzyka powinna i ma poruszać jakieś problemy i jak wiersz zmuszać do zastanowienia..

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka jesteś jeszcze malutka i młodziutka :)
    Ale co racja to racja, muzyka, bez której nie mogę się obejść stanowi ścieżkę dźwiękową do mojego życia :)

    PS. a pisze jakieś bzdury, byle nie trzymać ich ciągle w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wo, fajnie wyglądasz ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham muzykę, muzyka mym życiem.
    Świetne zdjęcia

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jesteś przesłodka, a to co piszesz jest bardzo dojrzałe jak na 12-latkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz racje, nie da się żyć bez muzyki.
    fajne słuchawki : )

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też kocham muzykę, poza tym fajna stylizacja :)

    http://blog--ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się nigdzie nie ruszam bez słuchawek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne słuchawki i spódniczka :)

    http://kingaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko pięknie ładnie , ale przy Stonsach biebiera wstawiać ? Wstyd :P
    Bardzo ładna spódniczka nawiasem mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie dałabym rady żyć bez muzyki ♥
    Uspokaja mnie !
    Także słucham różnych gatunków♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tak samo, muzyka jest dla mnie jak tlen. Gdy zakładam słuchawki, wchodzę w inny świat- lepszy. Zastanawiam się wtedy nad wszystkim-świetne uczucie <3
    Super outfit !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki świetny stój!

    livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Miley Cyrus - Wrecking Ball <3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  24. Muzyka ... no właśnie jak tu o niej mówić....

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy post i zdjęcia! na pewno będę tu zaglądać częściej :)
    zapraszam do siebie i również liczę na komentarz! http://yelloow-x.blogspot.com/
    obserwujemy?
    zapraszam też tu ---> http://yellow-darkness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też uwielbiam muzykę !
    Obserwujemy ? ja już :)

    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O jaka Ty jesteś młodziutka! Zgadzam się z Tobą w 100% muzyka jest nieodłączną częścią i mojego życia. Według mnie przynajmniej jest w jakiś sposób ubarwione, bo jednak jest różnica między powrotem do domu w zupełnej ciszy .. co ja mówię! słuchając zgiełku miasta wokół mnie, a wrzucając jakiś fajny kawałek i momentalnie przyspieszam krok:) Dziękuję za odwiedziny, oczywiście zapraszam ponownie:)

    Kawałek mojego świata!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z tb jeśli chodzi o muzyke, piękne zdjęcia, czekam na kolejny post + zapraszam do mnie
    http://nasze-dwa-swiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham muzykę. Pomaga mi się odstresować. :) Jesteś śliczna i masz styl :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie : life-with-ala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też lubię słuchać muzyki, i tańczyć do niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham reggae, pop, rap,hip-hop.... A mój tata mówi, że Bednarka to taka taśma do czegośtam xD
    Obserwuje i zapraszam na lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też bym nie potrafiła żyć bez muzyki. Śliczne masz słuchawki *.*
    Pozdrawiam, zapraszam do konkursu
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, skąd masz takie zarąbiste słuchawki? :>
    Mamy trochę inne gusta muzyczne, ale nie słuchasz najgorszej muzyki i doceniam Twoje zdanie.
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie ~ rybkaolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. cudne słuchawki. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ale z ciebie mała modnisia ! jesteś urocza :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się z twoim postem, bez muzyki nie da się żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo szeroki przekrój gatunków, jakich słuchasz ;) Dżem i Strachy - w tym się zgadzamy!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny post. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga, również obserwuję :) Mam nadzieję, że przeczytam na tym blogu równie piękne posty. :**

    PS: Śliczny strój :)

    http://redstrawberrysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia ^^ Widzę że jesteś Beliber :D

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz! :*
    Zaciekawił mnie Twój blog, poważnie. Proponuję więc wspólną obserwację. Co Ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Boskie zdjęcia ♥


    http://pastel-brain.blogspot.com/ ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię muzykę. Też nie zamykam się w jednym gatunku - za dużo jej, by tylko jednego gatunku słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bez muzyki byłoby trudno żyć. Ja słucham raczej rocka czasem coś mocniejszego i raczej starsze utwory. Według mnie z tych wykonawców, którzy teraz tworzą jest mało takich, którzy robią dobra muzykę. Niestety większość ludzi słucha tzw. "rąbanek".
    Ładnie wyglądasz, chociaż taka młoda jeszcze jesteś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Muzyka - to coś pięknego . Ja , słucham tego co wpadnie mi do ucha . Śliczne zdjęcia = ) . + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też ciągle sucham muzyki ale zawsze ściągam słuchawki jak ide przez pasy bo się boje że nie usłusze samochodu :P masz śluiczne te słuchawki i wg wszystko ps. moja koleżanka ma taką samą bluzke :) :* http://madzianadmagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ŚLICZNE ZDJĘCIA , SUPER POST !

    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    WEJDŹ ,KOMENTUJ , OBSERWUJ !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Za każdym razem gdy to czytam to zerkam na bok aby upewnić się że na prawdę masz 12 lat. To niesamowite! Masz potencjał!

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do siebie. <3 Oferuje ci ciekawe rozdanie z ciekawymi nagrodami. ;3

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz na zdjęciach!
    Świetnie, że nie zamykasz się na jeden gatunek muzyki i zachowujesz otwarty umysł, wtedy zyskasz o wiele więcej.

    Dawno tu nie byłam, widzę, że sporo się zmieniło:)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja zawsze przed spaniem zakładam słuchawki i słucham ulubionych nut<2

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow. Nie mogę uwierzyć, ze masz 12 lat. Piszesz super ! Podoba mi się twój gust muzyczny - zróżnicowany. Nie mogę się doczekać, aż twoja młodsza siostrzyczka wstawi swój pierwszy wpis <3
    Zapraszam do siebie ;)
    http://sherbet69.blogspot.com/
    http://on-the-edge-of-sleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też uwielbiam muzykę;)
    faa-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super piszesz moja rówieśnico :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    ZAPRASZAM http://modowetrik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Swietne zdjecia i super notka.ja rowniez uwielbiam sluchac muzyki ;).
    karolina-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. pięknie wygląda ta spódnica :D
    Zapraszam na rozdanie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna notka, super zdjecia, jestes śliczna !!!! Tez kocham muzykę <3

    PS. Zmieniłam adres bloga na martyna-k.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna notka, w zupełności się zgadzam! ;)
    Śliczne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja!^^
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie będę oryginalna jeżeli napiszę że masz śliczne słuchawki, cudny kolorek, ja też uwielbiam muzykę choć nie mam możliwości chodzić cały czas z słuchawkami na uszach.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)

    Na blogu jest już kolejny post! xoxo


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. fajne słuchawki:) też non stop słucham muzyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też uwielbiam muzykę:)
    Fajne słuchawki!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja tez nałogowo słucham muzyki. XD I czasem trudno jest mi się rozstać ze słuchawkami na 45 minut lekcji. XD Zapraszam również do mnie http://opowiadaniaxxd.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne słuchawki ♥

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Your super cute! I really love the color of your skirt!

    http://www.mybrokeneggshells.com

    OdpowiedzUsuń
  65. ładne słuchawki! gdzie i za ile kupiłaś? *.*
    ja też uwielbiam muzykę, i również nie ograniczam się do jednego gatunku, jednak najbardziej lubię stare, polskie, rockowe hity;) ostatnio często słucham m.in. "Piosenki Księżycowej" Varius manx i "Do kołyski" Dżemu;)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  67. Muzyka to najważniejsza część życia większości ludzi! W pełni się z Tobą zgadzam. Ja też nie słucham jednego gatunku muzyki, przecież jeśli się słucha np. tylko rocka robi się to z czasem nudne. Śliczne słuchawki, gdzie kupiłaś? Akurat przyjaciółka chciała na urodziny jakieś kolorowe ;)

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam muzykę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny post! Też uwielbiam muzykę <3

    www.aliicja-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Dzięki za komentarz! :)
    Wyglądasz super, też chcę takie słuchawki ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetnie wyszłaś, no i genialny post.
    Absolutnie się zgadzam i obserwuję.

    http://put-on-mascaraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. dzięki za komentarz :D
    Fajne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  73. masz super słuchawki, fajnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  74. muzyka to życie <3
    świetna stylizacja.Fajnie piszesz jak na 12 latkę :)

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. świetne masz słuchawki :) uwielbiam niektóre z tych piosenek ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. świetna spódniczka i fajne słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  77. prześliczna miętowa spódniczka i słuchawki

    OdpowiedzUsuń
  78. Bo muzyka to coś więcej niż dźwięki i słowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Dżem! Tak, kocham to!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Jaka piękna spódniczka *_* zapraszam na mojego bloga niedawno zaczęłam prowadzić i chce sie jakoś wkręcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. matko *o* jaki genialny outfit!!! Uwielbiam twojego bloga, masz dopiero te 12 lat a jesteś tak dojrzała i wydajesz się taką świetną dziewczyną że mam nadzieję że będzie okazja Cię kiedyś poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ale cudownie wyglądasz! : ) genialne buty *__*

    + kilka kawałków z Twojej listy to moje ulubione nutki :)

    OdpowiedzUsuń
  83. śliczny outfit! Świetnej muzyki słuchasz!!
    zapraszam do mnie : www.juliette-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. o jak Ci zazdroszczę że byłaś w OPERZE! moje marzenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale super:) stylizacja rewelacyjna:) i te słuchawi:) może obserwacja? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny blog ! Obserwuję :)) http://guciaa-gutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Bo czasem Rodzice wiedzą co najlepsze dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  88. wow !!!
    that is beautiful !! amazing colors..
    the combo is just looking stunning !~!~
    I really loved it~!~

    similar stuffs!~!~!~@


    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń
  89. Polecasz creepersy? Są wygodne? Planuję kupic ale nie mogę się zdecydowac niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Buty świetne wyglądają, wbrew pozorom chodzi się w nich całkiem całkiem i są wygodne. :D

      Usuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.