30 listopada 2013

Listy do Mikołaja.

Święto zmarłych i Niepodległości już za nami... Naprawdę listopad minął mi bardzo szybko. Pierwszy dzień grudnia już jutro, więc wypadałby się zastanowić i napisać list do Mikołaja. Milionek w minutę miał miliony pomysłów na prezent dla siebie. Wymieniać by tu bez końca... Na liście na pewno znajdzie się lalaloopsy, takie laleczki. Pewnie za bardzo się nie orientujecie, dlatego odsyłam was z tym tematem do wujka google ;)  Są też i kucyki pony", a właściwie jakaś nowa generacja tych kucyków. Pojawił się jakiś nowy sezon w którym koniki zamieniają się w dziewczynki (tak, ja jestem taka obeznana) i naturalnie zanim wszystkie filmiki weszły w sklepach już pojawiły się figurki ;) No, ale ja nie o tym... Następną punktem są przeróżne sukienki, bo jak większość z was wie, Martynka uwielbia się przebierać. Chciałaby jeszcze masę innych rzeczy, właściwie to wszystko co zobaczy w telewizji, lub w sklepie. Ale to normalne, chyba każdy z nas tak miał jako dziecko ;)
Jeśli chodzi o mnie to na święta nie wymarzyłam sobie nic specjalnego- ubrania. Ewentualnie jakieś poduszki do pokoju, ramki na zdjęcia.Zobaczymy!
Nie obeszło się bez tradycyjnego pieczenia pierniczków, które potem Martynka zostawiła wraz z listem i kubkiem mleka na parapecie...










A wy co chcecie dostać na święta?
P.S. Mam dla was taką propozycje, a właściwie pytanie. Chciałabym zorganizować świąteczny konkurs w którym do wygrania byłby list ode mnie i jakiś prezent-niespodzianka! Wzięlibyście udział?

38 komentarzy:

  1. ja bym chciała np. jakieś ozdoby do pokoju lub keyborada, co jest oczywiście tylko marzeniem :)

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że tak <3
    Ja mam parę życzeń , no ale cóż, wiem że się nie spełnią ;c
    Takie życie
    Świetny blog♥
    Zapraszam do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chetnie wziela udzial ;)
    ja na mikolaja/ swieta dostaje aparat ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście ,że bym wzięła udział. :) Ja chciałabym na mikołaja deskorolkę fishke.:)

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne listy i wspaniałe ciasteczka. ;) pomysł na konkurs - genialny. zrób!


    by-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia.
    Chcemy :)

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na święta chciałabym, żebym była koło moich znajomych i rodziny:c

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe moja siostra jak widzi jakąś zabawkę w telewizji to od razu: mamo ja chcę to :)
    A pomysł z konkursem świetny ;pp

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię za do, że masz takie dobra kontakty z siostrą i tyle czasu jej poświęcasz.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedyne co chciałabym dostać na święta to obiektyw do lustrzanki ^ ^
    Ten konkurs to świetny pomysł ;) Chętnie wzięłabym udział.
    Pozdrawiam ;*
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z konkursem bardzo dobry pomysł ;*. Właściwie to podziwiam Cię, bo wiem, że większość blogerek odnoszących tak wielskie sukcesy mają listę prezentów dość rozbudowaną w nowej generacji i phony, laptopy, telewizory i inne gadżety, więc bardzo miło czyta się bloga kogoś kto jeszcze nie zwariował i spędza święta przede wszystkim z rodziną. Właściwie ja mam wszystko i nie jestem pewna co chciałabym dostać, może jakąś książkę.. Najważniejszy jest chyba czas poświęcony na przygotowania, ubieranie choinki, buszowanie po sklepach ;*.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze wybieram książki ;)
    Super pomysł z konkursem ! Biorę udział ! :D
    on-the-edge-of-sleep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też książki i filmy na DVD.
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wiem co chcę dostać! A ja wiem co to są lalaloopsy XD

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie jest się za starym na pisanie listów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam te czasy kiedy pisalam listy, teraz to już przeminęło niestety :( chciałabym jednak do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż mam 14 lat nigdy nie wyrosnę z pisania listów ;D To dodaje świętom takiego uroku ;) Jeślibyś zorganizowała taki konkurs to mogłabym wziąć udział, bo czemu by nie? ;) agaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne, ze byśmy wzieli udział!
    Fajne ciacha.Ja już dawno nie pisałam lustu do mikołaja :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny byłby taki konkursik. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super ciacha :D
    http://kulinarnerewolucjeanette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym bardzo chętnie wzieła udział w takim konkursie ,ciekawy post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:*:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post ;3
    Ja chciałabym laptopa ;33
    Haha, duże życzenie ,ale może się spełni ; >
    Ładne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne jesteście
    Tak, zrób konkurs :D

    Caaarolyn.blogspot.com ---> Jeśli zaobserwujesz ,ODWDZIĘCZĘ SIĘ NAPEWNO , napisz mi tylko w komenatrzu, że obserwujesz :)

    Pozdrawiam gorąco ¦

    OdpowiedzUsuń
  24. Heheszky, lista do Mikołaja się nie kończy u mnie, bo oczywiście byłam grzeczna. xD
    Co do Kucyków Pony, to o filmie dowiedziałam się od kolegi. o.O
    A co do konkursu: jestem na tak, chętnie wzięłabym w nim udział. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię konkursy i nie mogę się doczekać..

    OdpowiedzUsuń
  26. I jak Mikołaj zabrał list? Zjadł ciasteczka?

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, zauważyłam, że na moim blogu przystąpiłaś do konkursu o design bloga.Niestety nie spełniasz wszystkich warunków, a mianowicie, nie ma u cb banera na pasku bocznym.Jeśli tego nie zmienisz, nie będziesz brana pod uwagę w konkursie i twoje zgłoszenie nie będzie ważne :( Jak masz jakiś problem z tym, pisz mi na e-maila: misiunia-unia@wp.pl, a na pewno pomogę.

    Pozdrawiam, http://allinnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wiesz co oliwka my już pisałyśmy list do mikołaja, i maja też już widziała equestria girls a...... jaki jest ten konkurs ???

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś się pisało teraz to już byłoby śmieszne w moim wieku;)
    Ale pamięta się te czasy ;)
    fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham pierniczki. w moim wieku już nie piszemy. ciekawy blog. zapraszam do siebie, dopiero zaczynam

    http://runawayrora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju! Zazdroszczę takiej słodkiej siostrzyczki i takiego dobrego kontaktu z nią! Na prawdę świetnie razem wyglądacie :D pierniczki *.* mniam <3<3
    Ja bardzo chętnie wzięłabym udział w konkursie!
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chętnie wezmę udział w konkursie :)
    ciasteczka omomomomom :*

    Zapraszam! skomentujesz ?
    maddie-maddiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super :) Mam nadzieje że zajżysz do mnie :) http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. http://littlenikoletta.blogspot.com/
    http://littlenikoletta.blogspot.com/
    http://littlenikoletta.blogspot.com/
    http://littlenikoletta.blogspot.com/
    ZAPRASZAM :*

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.