17 października 2013

Kilka słów o tolerancji.

W tym poście chciałam poruszyć nieco głębszy temat... Chodzi tu o tolerancję.
Niestety prawie każdy z nas spotkał się kiedyś z nie akceptacją, w mniejszym, lub większym stopniu. Zamierzam napisać o takich trzech najważniejszych problemach...

Tolerancja muzyczna
Ten kłopot dotyka także mnie. Wiele razy  słyszałam wyzwiska na temat muzyki, lub wykonawcy, którego lubię.
~ Bieber to ciota...
~ Śpiewa jak baba!
~ Jesteś żałosną faneczką.

Można powiedzieć, że znajomi ze szkoły trochę przywykli i już mi tak nie dogryzają... Choć od czasu do czasu lubią rzucić jakieś hasełko na temat mojego idola. Zobaczymy jak będzie za rok, kiedy pójdę do gimnazjum.
Ale Ty pamiętaj! Zanim wyrazisz swoje zdanie na temat czyjegoś gustu zastanów się dwa razy, bo nawet nie wiesz jak bardzo może go to zaboleć.
W  końcu nie ważne czego słuchasz, ważne by muzyka trafiała w twoje serce ♥.




Wygląd zewnętrzny

"Kroczyła szkolnym korytarzem wpatrując się w podłogę. Znowu miała wrażenie, że wszyscy się na nią patrzą i szeptają między sobą. Udawała, że tego nie widzi. Nikt nie miał pojęcia jak źle się z tym czuła..."- fragment opowiadania mojego autorstwa.
Często w szkole, na przerwach można usłyszeć jak młodzież obgaduje, lub wyśmiewa się ze swoich kolegów/ koleżanek. Padają różnego typu wyzwiska. Wszystko przez to, że nie każdy ma kasę na air maxy, conversy czy filmowe ubrania.
Przypadki są różne, bardziej lub mniej poważne. Jedni w ogóle przejmują się złośliwymi komentarzami. Jednak istnieje wiele ludzi wrażliwych, których takie docinki dotykają i siedzi im w psychice przez całe życie. Bo słowa ranią bardziej...
Jeśli ktoś kiedyś powiedział, albo powie coś niemiłego o Tobie, pamiętaj:


Orientacja, kolor skóry
O rasizmie i homofobii raczej słyszy się najwięcej...
Czarni ludzie są dyskryminowani, poniżani, ale ja tego w ogóle, że tak powiem nie ogarniam. Biali uważają ich za dzikusów i zupełnie mambo- dżambo. A to są tylko stereotypy, z którymi trzeba walczyć. Poza tym "murzyni" mają fantastyczne poczucie rytmu!
A człowiek innej orientacji też jest człowiekiem! Niczym nie różni się od Ciebie. Również ma uczucia... Każdy ma prawo kochać, każdy ma prawo do miłości.
Większość z was może teraz pomyśleć: "co ona na ten temat może wiedzieć, ma tylko 12 lat". Tak, to prawda, lecz żyję na tym świecie i mam swoje zdanie, własne poglądy, których nic ani nikt nie zmieni.
Zanim obrazisz innego człowieka z powodu orientacji, czy koloru skóry pomyśl... On nie jest przecież niczemu winny.
Moim zdaniem każdy z człowiek jest równy!


Wyraziłam swoje zdanie i w pewnych stopniu to co leży mi na sercu :) Bardzo mi miło jeśli przeczytałaś/łeś do końca. Starałam się wszystko troszkę skrócić, bo mogłabym pisać tak do jutra... W każdym bądź razie zapraszam do dyskusji w komentarzach.


125 komentarzy:

  1. Wow. Ładnie.
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. *u* ale ładne zdjecia pozdrawiam:)

    http://style-crazy-girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog : ) Obserwujemy tu i na bloglovin?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hi sweety, will you be interested to observe each other on gfc?Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  5. też już wiele razy usłyszałam takie wyzwiska w strone Justin a:/ Polska...


    http://sarabrych.blogspot.com/ <-zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post :D


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post. Nie należy się przejmować głupimi dogryzkami innych! :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. no niestety z nietolerancją w naszym kraju jest dużo problemów... no ale co zrobić? nie można się przejmować obrażaniem czy wyzwiskami, bo to tylko pogorszy sytuację. i najważniejsze, by nie dawać tym głupim ludziom satysfakcji. naprawdę nie wiem co komu przeszkadza że ktoś słucha Justina, ma rude włosy czy nie ma markowych ciuchów... ale coż, to tylko świadczy o niskiej wartości i głupocie tego, który mówi takie bzdury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa notka, świetny blog.
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Zapraszam http://my-maagic-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej ludzie teraz są nietolerancyjni w internecie .. klną, przezywają a ludzie płaczą po nocach przez takie bzdury i anonimowych idiotów. Powinni zablokować wszystkich hejterów i spokój. Ale jak tu napisałaś niektórzy mają bardzo słabą psychikę i tną się przez takie wyzwiska, zabijają etc..
    pozdrawiam, mądra jesteś :)

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tak strasznie cię rozumiem ze mnie też sie wyśmiewaja ,że jestem belibers
    super blog wbij do mnie
    http://sylwusiaa-sylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bieber ma nie które fajne piosenki :D polakom wszystko przeszkadza i wszystkiego zazdroszczą, masakra jaka$lś

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. Daje wiele do myślenia.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! Ja już obserwuję, liczę na rewanż http://natalaablog.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rozumiem dlaczego ludzie hejtują się nawzajem ze względu na wygląd, muzykę jakiej słuchają czy orientację. Przecież każdy jest inny i ma do tego prawo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem dlaczego inni hejtują, obrażają itd. rówieśników jeśli są innej wiary, inaczej wyglądają, innej słuchają muzyki, mają inny kolor skóry. Każdy powinien szanować siebie i innych tylko tyle powiem. Fajny blog spodobał mi się :)

    http://crazy-mofo69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba nabrać do siebie trochę dystansu i nie przejmować się złymi opiniami ;)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. :) JUż obserwuje zaprazam na mój blog będzie mi miło jak też będziesz mnie obserwowała ;) http://sylwusiaa-sylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, na prawdę! :)
    http://baloonowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie wszyscy wiedzą co to tolerancja. Niestety takie jest życie. Miejmy nadzieję, że może kiedyś będzie lepiej. ^^

    obserwuję.

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też słucham Justina Biebera i nie przejmuję się opinią innych. Każdy ma prawo do słuchania tego co mu się podoba. :)

    Prosiłabym o klikanie w linki do ubrań, które są w poście, pt. "sheinside" na moim blogu. Jeżeli to zrobisz poinformuj mnie w komentarzu, a odwdzięczę się obserwacją. :)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia i świetny blog, zazdroszczę Ci Twojej Martynki. Też chciałabym mieć siostrzyczkę.
    Co do postu to mam takie zdanie jak Ty. Co do tego jaki jest człowiek ma np. kolor skóry ? Nic! Nie to świadczy o jego charakterze.

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post , co do tolerancji muzycznej , u mnie połowa klasy uwielbia JB czy 1D . Kiedyś od 4-6 padały głupie hasła ( ja mimo że ni jestem uch fanką to ich nie mówiłam ) a teraz mimo że nie jestem fanką 1D CZY JB to jak ktoś mówi coś głupiego o nich to potrafię takiej osobie "przywalić" bo muzyka ma łączyć a nie dzielić
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, to niesamowite, że 12letnia dziewczyna potrafi tak pisać o tolerancji! Spora część dorosłych nie ubrałby tego w słowa lepiej niż Ty! <3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oliwciu, jestem pod wrażeniem, bardzo mądra z Ciebie dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  27. masz naprawdę świetnego bloga , muszę tutaj wpadać częściej ;*

    ŚPIEWAM - http://alexwberry.blogspot.com
    na blogu MOJA NOWA PIOSENKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. no no no.. świetny tekst :) brawo Olik

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś taka młoda, a taka mądra! Mało jest teraz 12 letni dziewczyn takich jak Ty. Większość to gimbuski która robią sobie tysiąc zdjęć w lustrze i myślą że są fajne. Jestem z Ciebie dumna, Oliwko! :) pamiętaj, nigdy się nie zmieniaj kochana! :* jesteś wspaniała, mogę tylko pogratuwać ;) Pozdrawiam Was! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. łoo bardzo dobry post ! :) Bardzo mi się podoba to jak piszesz, gdyż piszesz naprawdę bardzo mądrze. Spodobały mi się słowa: "nie ważne czego słuchasz, ważne by muzyka trafiała w twoje serce ♥" Zgadzam się w 100% procentach !
    Oczywiście obserwuję ! ;33

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny bloog. Obserwuję i liczę na rewanż http://karolina-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post ! Przy okazji fajne foty ;) Fajnie ;prowadzisz bloga.
    OBSERWUJĘ ;)
    http://ally-aly-ally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. masz bardzo dojrzałe podejście, bardzo podoba mi się ten post.
    Zapraszam do siebie :)
    www.agnes-show.blogspot.com

    moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciesze się żo poruszyłaś ten temat jest bardzo ciekawy i zgadzam się w nim w 100% zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania
    nasze-dwa-swiaty.blogspot.com
    ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dobry i nawet potrzebny post! W tych czasach dużo ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy.

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ja jestem nauczona tolerancji sama z siebie, moze dlatego, że sama nie wyglądam jak przeciętna polka i często spotykam komentarze na temat np moich oczy etc
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy i mądry post, cieszę się, że są jeszcze na tym świecie ludzie, którzy są tolerancyjni. ;)
    Zapraszam na bloga! <3
    http://martyna-t.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mądrze to napisałaś ;)
    Podoba mi się Twój blog ;)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo madrze napisane ja niestety jestem spotykana z rasizmem:) a gimnazjum jest straszne, jesl chodzi o spoleczenstwo, naprawde:)
    ankagrzanka,blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Post dający do myślenia. :)
    out-0f-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy post:)Czekam na kolejne posty ,obserwuję♥
    julie-julien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny post. :)

    cattying.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  43. mama Miliona i Oliwki19 października 2013 12:57

    No dobra wiem że pewnie mi powiesz że siara i robię ci obciach, ale wzruszyłam się i cieszę się że wychowuję taką młodą i mądrą osóbkę , zawsze to wiedziałam ( no może parę razy miałam wątpliwości , ale szybko mi przechodziło ).Oliś jestem z ciebie dumna i mam nadzieję że nasz Milionek też wyrośnie na taką mądrą i tolerancyjną nastoltkę. Jesteś wielka a ja się wzruszyłam, pięknie napisane.

    mama

    OdpowiedzUsuń
  44. ten post daje dużo do myslenia suuper piszesz :)
    ZAPRASZAM DO MNIE
    cukki-cukkii.blogspot.com
    + obserwujemy ?? jesly tak dajm mi znac na moim blogu :) !! koniecznie zostaw swój link do bloga :) :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie napisane :)
    Miło zapraszam do mnie:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. nice pictures!!! ;))) u look so sweet!! i follow u on gfc..can u follow me back on one of my social?? kissesss
    if you want come to check my new mistery post on my blog ;))))) here it is :

    NEW POST : http://honeyandcotton.org/2013/10/19/halloween-is-coming-vampire-or-princess/

    OdpowiedzUsuń
  47. Podobno o gustach się nie dyskutuje, ale wyrazić swoją opinię w kulturalny sposób zawsze można :) Nie jestem fanką twórczości Justina, jednak nie mam problemu z konstruktywną argumentacją mojego zdania zamiast wulgarnych i obraźliwych stwierdzeń. Każdy jest inny, gdyby wszyscy słuchali jednego artysty rynek muzyczny nie mógłby istnieć :)
    Trzymaj się ciepło i nie przejmuj opiniami niezasługujących na to ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Bardzo mądry komentarz, dziękuję :)

      Usuń
  48. Dzięki za komentarz! ;)
    Świetny i bardzo ciekawy post, daję do myślenia :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się z Tobą Oli o tolerancje bardzo trudno, w "dorosłym" świecie również, tylko wtedy krytyka jest mniej jawna.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mądrze napisane, zgadzam się z Tobą ;) Trzeba tolerować innych, chociaż teraz jest już z tym trochę lepiej, spójrz na starsze osoby, swoich dziadków, myślę, że oni byliby negatywnie nastawieni do czarnoskórych lub homo czy bi, młodsze osoby mają w sobie więcej tolerancji ^^"
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Tolerancja jest bardzo ważna, ale nie każdy o tym pamięta. ;x

    OdpowiedzUsuń
  52. jesteś śłiczna. :* Ja jestem Directioner, moje przyjaciółki też, chociaz jedna jest Belieberi właśnie kiedy słuchamy sb jakiejkolwiek pisenki One Direction, czy Justina chłopacy już z km krzyczą "Włączcie to gówno.! słuchacie jakiś pedałów. zastanówcie się nad sobą.! idt" To nie jest fajne uczucie. Co do koloru skóry, nie rozumiem ludzi, którzy jak zobaczą czarnoskórych od razu: "Patrz murzyn!" W tym momencie jestem cieakwa jak oni by zareagowali na takie hasło na swój tamat. Współczuję tym ludziom, sama ich tak nazywam, dlatego, że to taci sami ludzie jak my tylko o innym kolorze skóry i z mają inne korzenie niż Polacy. Są oni tak samo piękni jak my, ich uroda jest wyjątkowa jak nasza, Każdy jest wyjątkowy. Więc nie romumiem dlaczego ludzie potrafią tak określać innych.


    dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Tolerancja kończy się tam gdzie zaczyna krzywda drugiego człowieka - ktoś tak kiedyś ładnie powiedział.
    Dobrze, że poruszasz tak ważne tematy - że się tego nie boisz. Brawo.
    Pozdrawiam ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ciekawy post :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Każdy ma prawo do własnego zdania :)
    A co do muzyki, to słuchaj jakiej chcesz, ale w gimnazjum radzę nie dawać po sobie aż tak poznać, że lubisz jb czy np. 1d. Ludzie w szkołach potem gadają, więc lepiej zachowywać się normalnie. :D

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ja się cały czas zachowuję normalnie :D A w gimnazjum nie mam zamiaru nikogo udawać, niech mówią co chcą.

      Usuń
  56. Ja jestem Directionerką i już nie raz spotkałam się z hejtami z tego powodu.Okey,ja rozumiem,że nie każdy musi być fanem 1D,ale po co od razu ich obrażać?A jeżeli już ktoś chce wyrazić swoją opinię,to niech to zrobi w kulturalny sposób,a nie obrażając ich.Powiem Ci,że w gimnazjum jest inaczej niż w podstawówce.W gimnazjum nie spotkałam się jeszcze z żadnym hejtem z powodu,że jestem Directionerką - wręcz przeciwnie,poznaję jeszcze więcej Directioner ♥
    Obserwuję :3
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny post i zgadzam się z tobą w 100 % Pozdrawiam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo madre slowa i do tego pieknie napisane. niby jestesmy otwarci na innych ale wydaje mi sie ze niestety coraz mniej tolerancyjni. szybko przyczepiamy latki np gej nie zastanawiajac sie ze to tez czlowiek i ma uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo mądre słowa i przede wszystkim dobry przekaz! Jestem zachwycona tym jak piszesz, wspaniale się to czyta ;). Ja również uważam, że wszyscy ludzie są równi i nikogo nie powinno się poniżać. Kiedyś u mnie w szkole był ciemnoskóry chłopak i działo się źle, nawet nauczyciele z niego szydzili, nie wspominając o rówieśnikach... To przykre jak ludzie zachowują się wobec ludzi, których uważają za tak strasznie innych od siebie. Najbardziej zjawisko nietolerancji widać właśnie w szkole...

    Dziękuję za miły komentarz, postaram się w siebie uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. dziękuje za miły komentarz :)
    świetnie prowadzisz blog !
    pozdrawiam i obserwuje :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładna jesteś :)
    Masz absolutną rację.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciekawie prowadzony blog - aż miło się czyta ;)
    Zapraszam do mnie :)

    cassieholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. racja
    zapraszam do mnie, zaobserwujesz , napisz w komentarzu odwdzięczę się ;)
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ale w sumie teraz tak sie toczy obgadywanie, ze trzeba cos o kims palnac : o
    orientacja.. wlasnie ://

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Mądre słowa ;3 Też czasami mi dogryzają z powodu bycia Belieber ;/

    http://swaagyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Racja :) Mi też dogryzają z powodu ,że jestem Directioner :(


    Zapraszam do mnie ^^ Obserwujemy ? ;3
    http://tuska-tuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jejciu *-* Jaka Ty jesteś ładna *-* ♥ http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo mądrze napisałaś! Wydaje mi się, że ja jestem chyba osobą tolerancyjną, ale niestety kiedyś mi również ktoś dogryzał ;c

    marty-malenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Great post love :)

    www.meemmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo ciekawie napisany post :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Brak tolerancji to problem na światową skalę. Wiele z tym walczy ale ludzie są jacy są. W listopadzie w moim liceum ma się odbyć debata o tolerancji. Ja osobiście staram się szanować zdanie i sposób życia każdego człowieka, bo wszyscy na to zasługują.
    Pozdrawiam:)♡

    adiethemuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wzięłabym udział w takiej debecie :)

      Usuń
  72. Genialny post! Tolerancja jest najważniejsza, obojętnie jakiego tematu sie tyczy;)
    Obserwacja za obserwację? Odwdzięczam się,tylko zostaw u mnie w komentarzu link do swojego bloga.:)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    przy okazji zapraszam do wziecia udziału w moim konkursie ;)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/2013/10/konkurs-z-firma-modatotu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajny post:)

    Zapraszam do mnie

    http://dream-travels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo ciekawy post
    obserwuje i czekam na rewanż
    http://adek-adrian756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuje za komentarz u mnie i naprawdę gratuluję tak genialnego bloga ! Jakie to piękne, że piszesz żeby zbliżyć się do siostry, że potrafisz ją kochać, że poruszasz tematy trudne dla innych, ale takie prawdziwe i potrzebne, jeśli tak zaczęłyby myśleć wszystkie nastolatki to po prostu byłoby godne podziwu. Z tego co widzę wcale nie przechwalasz się tym co wiesz i tym co masz, za to powinnaś, bo dawno nie czytałam czegoś tak wspaniałego ;*. Pozdrawiam : http://demonseyes-girlsheart-angelssoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak szczery i wylewny komentarz! Miło mi :)

      Usuń
  77. Zgadzam się ! Mądre słowa < 3
    Nie lubię Biebera, aczkolwiek każdy wybiera kogo szanuje, kto jest jego idolem.
    Justin Bieber na pewno ma jakieś zalety, tak jak każdy.
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Całkowicie cię popieram . Ja nie przejmuję się opinią innych ludzi ani też hejtami . ;D Żyję i robię to co kocham < 33

    http://skejcikziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony :*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. You look so cute! I just became your newest follower <3 Hope you can check out my blog and follow back if you want xx

    PS. I'm also doing a Vice 2 palette (by Urban Decay) giveaway on my Instagram if you're interested!

    SIXTH TRACTATE BLOG
    BLOGLOVIN'
    FACEBOOK
    TWITTER @sixthtractate
    INSTAGRAM @heartofplastic

    OdpowiedzUsuń
  81. masz rację mnie również wkurzają takie teksty o biberze nie jestem jego fanką ale nic do niego nie mam ... jesteś śliczna i urocza ... a wogóle to do jakiego gimnazjum idziesz ?? :D może katolik ;) http://madzianadmagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ciekawa notka :) Uważam tak samo jak ty ;)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. jesteś bardzo dojrzała jak na swój wiek ! :) zapraszam również do mnie, całuję cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  84. Mądry post. Nie lubię jak ktoś wyśmiewa się z czyiś upodobań, to jest żałosne, bo tej osobie którą wyśmiewa zapewne nie podoba się to co ona lubi, ludzie są różni i trzeba to uszanować ^^
    littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo mądrze,świetny wpis,pozdrawiam :)
    thejuliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. bardzo mądry i ciekawy post! Myślę, że zmusi innych do refleksji ;D


    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. love ur blog! would you like to follow each other?
    following you now :)

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  88. Dziewczyno, bardzo mądrze piszesz. Ja mówię szczerze - nie lubię Biebera. Ale to, że inni go lubią, to ich sprawa. Ja wolę co innego. I kropka.
    Najgorsza jest jednak dyskryminacja na podstawie koloru skóry. W czerwcu byłam na wycieczce szkolnej w Krakowie, szedł czarnoskóry mężczyzna w garniturze, a tu mój kolega tuż przed jego nosem mówi do drugiego: "Patrz! Murzyn w garniaku! Ale żal!" I jak tu żyć?

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. JEJKU JESTEŚ GENIALNA ! ŚWIETNY POST
    obserwuję cię !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajny blog Strasznie miło się czyta Widać że masz talent do pisania. Rób dalej to co robisz Zapraszamy również na naszego bloga miło by było gdybyś zaobserwowała i zostawiła miłe słowo --------------------------> http://oliviandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Słucham Justina i się nie przejmuję, ty tez się nie przejmuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo podoba mi się ten post.Dobrze że myślisz o tym w ten sposób.Orientacja i wygląd rzeczywiście coraz bardziej sie liczą,a przecież azjatki są pięknymi kobietami,i nie tylko.
    Piszesz opowiadania?
    Pozdrawiam April ;))

    OdpowiedzUsuń
  93. Wow. I znowu pokazujesz jaka jesteś mądra :) O tolerancję w tych czasach naprawdę trudno i chociaż ludzie tolerancyjni zdarzają się, to zawsze też będzie jakiś rasistowski hejter, który nie zaakceptuje tego, że ktoś ma inny kolor skóry. Podoba mi się twoje podejście do tej sprawy.
    Pozdrawiam
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Niech muzyka laczy, a nie dzieli :)
    Kazdego powinnismy traktowac tak, jak my chcielibysmy byc traktowani, fajny post :)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  95. W XXI w. coraz częściej pojawia się temat tolerancji, wiele osób nie toleruje czyjejś inności. Jeśli np. ktoś ma inny kolor skóry niż ty, to czemu ma na tym ucierpieć ? Ja sama osobiście staram się jak mogę być tolerancyjna, bo wiem, jakie to trudne dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  96. You are such an adorable girl! <3
    I am now your follower number 110.
    Do stop by xx

    http://meteobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetnie wygldasz:) Super post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny post. Zapraszam do obserwacji http://nathalie-lifeandfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Masz dobre podejście do życia. Taka młoda i już taka mądra ;) Trzymaj tak dalej! Pozdrawiam! :)

    www.zcichapek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Cudowny blog!!! Świetnie się czyta ;)
    Obserwujemy!!!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo dojrzałe spostrzeżenia, brawo! Czytając ciężko uwierzyć, że jesteś taka młodziutka :-) mam uczniów w Twoim wieku! Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  102. Oliwko a ja myślałam, że Ty nic nie piszesz. Dawno dodałam Cię do obserwowanych a wchodzę tylko na blogi z mojej listy. Okazało się, że nie dodałam a byłam pewna, że tak. Nadrobiłam już zaległości, przeczytałam wszystko od ostatniego postu, który już czytałam i spieszę z komentarzami. Co do tolerancji to ja mało wiem na ten temat, niby wiem ale naprawdę na co dzień z nietolerancją się nie spotykam. Jestem na tyle duża, żeby wiedzieć, że nie wszyscy są tacy sami ale to zupełnie oczywiste. Bardzo mi się podoba jak piszesz. Ja mam już też pierwsze sukcesy, dzięki blogowi. Tak ciągle sprawdzam pisownię wstydząc się swojej ortografii (podejrzewają u mnie dysleksję) że niedawno dostałam swoją pierwszą w życiu piątkę z dyktanda :))))))) Tak się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  103. świetnie opisane wszystko .. ;)

    lalus5654.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. świetnie opisane wszystko .. ;)

    lalus5654.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Hej Oliwia!
    Brawo!
    Bardzo mądre przemyślenia. Jesteś dojrzała ponad wiek. Ciężko uwierzyć, że masz dopiero 12 lat! Przeczytałam kilka postów i widzę, że Twój blog pozytywnie wyróżnia spośród blogów nastolatków! :) Szacun!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.