1 listopada 2013

Halloween- święto prosto z Ameryki.





Dodaję też relację filmową :) Mam nadzieję, że się wam spodoba!


Pewnie każdy słyszał już w telewizji, czy w radiu o Halloween. Niektórzy są bardzo przeciwni jeśli chodzi o to święto. Rozumiem, że to nie jest Polska tradycja, takie zwyczaje przybyły do nas z Ameryki... Ale ja szczerze mówiąc nie widzę w tym nic złego. W końcu każdemu od życia należy się trochę przyjemności, dlatego my też postanowiłyśmy się dzisiaj dobrze bawić. Już przy samym malowaniu twarzy miałyśmy sporo zabawy. W efekcie wyglądałyśmy właśnie tak:




 Przebrane za potwory poszłyśmy straszyć znajomych! Odwiedziłyśmy koleżankę mamy, sąsiadkę, obie babcie (które przygotowały dla nas najlepsze atrakcje), Igora, Karolinę i Kubę, czyli moich znajomych z klasy. Nie mogłyśmy też zapomnieć o Adzie i Mai z Wiktorką ;) Niektórzy, szczerze mówiąc byli bardzo zaskoczeni, mimo to, iż uprzedzaliśmy, że na chwilkę do nich wpadniemy. Było strasznie śmiesznie, sympatycznie i uzbieraliśmy wielki worek słodyczy. Ogólnie podsumowując same plusy! Kilka fenomenalnych zdjęć:







A wy co robiliście w Halloween? Co myślicie o tym święcie?

149 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci po raz kolejny, że tak świetnie spędzasz czas z rodziną! Ja obchodziłam Halloween w samotności, jedyne co zrobiłam to wycięłam dynię i nażarłam się słodyczy. Obejrzałabym jakiś horror, ale się boję :D Co sądzę o tym święcie... Podobnie jak Ty uważam, że to nic złego. Jeśli ktoś nie chce- niech go nie obchodzi. Ale niech nie psuje zabawy innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne przebrania :) ja podobnie się umalowałam i zbierałam z koleżankami słodycze :)

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ubrania i udana zabawa!!
    Bardzo ładnie wyglądałyście ;3
    Świetny blog
    Ja w Halloween nic takiego nie robiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uważam, że w tym święcie nie ma nic złego ;)
    Wieczór spędziłam z młodszą siostrą, ona przygotowała wszystkie dekoracje i straszne jedzonko :D A później rodzinnie oglądaliśmy horror "Martwe zło". ;)

    Świetnie wyglądałyście, można się przestraszyć ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie obchodzę. Po prostu raczej nie jestem za obchodzeniem świąt, które przyszły do nas z innych krajów i tyle. To święto pogańskie, ale jeśli ktoś o tym wie i jest świadom to może sobie obchodzić. Najbardziej denerwuję mnie to jak dzieciaki chodzą po blokowiskach. Plus za pomysłowość rodziców, którzy swoim dzieciom pozwalają późno wychodzić z domu i tułać się po niespokojnej okolicy. Chyba wiadomości nigdy nie oglądali i napadach i pedofilach nie słyszeli. Co innego jak ktoś chodzi po znajomych tak jak ty ;]. Sądzę, że zabawy na pewno co nie miara jest, ale ostrożność zachować należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wszystkich Świętych" to święto pogańskie, przeczytaj Dziady. Halloween to święto świeckie.

      Usuń
  6. Ja ogólnie nie mam nic do tego święta, bo w końcu każdy robi to, co mu się podoba. W każdym razie nei obchodzę go, ale bardzo lubię się charakteryzować w stylu Halloween.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nie obchodzę tego 'święta' ale ważne że wy się dobrze bawiłyście ♥

    Buźka :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te święto według mnie jest fajne ^^ Ja mam urodziny w Halloween xd ŚWIETNY makijaż *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądałaś *-* Trochę się przestarszyłam, bo taki pokerface na każdym zdjęciu przestawiłaś, że na prawdę strasznie wyglądałaś ;D http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie obchodzę halloween..
    xoxo
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne przebrania... co do halloween nic nie mam, ale sama też go jakoś specjalnie nie obchodzę.
    Obserwuję i zapraszam na lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że świetnie się wczoraj bawiliście :)) ja do halloween też nic nie mam, wczoraj sama byłam na zabawie halloweenowej u koleżanki, haha :]
    uwielbiam twojego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia mówią wszystko za siebie :) Zabawa na pewno była udana :)
    Ja wczoraj byłam na basenie i nie spędzałam jakoś specjalnie tego święta, moja siostra zrobiła dynię i to tyle. Nie obchodzę tego święta, ponieważ nie lubię tych wszystkich zabaw i innych :)

    beliebersforjuju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i śliczny wygląd bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha! Wyglądałyście naprawdę fenomenalnie :D I nawet my się tu załapaliśmy :)

    http://foto-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale słodkie <3 fajne przebrania :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie się przebrałaś :***
    nasze-dwa-swiaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie, do wzięcia udziału w rozdaniu z ciekawymi nagrodami .
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak się bawić to się bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny strój :) Ja nie chodziłam po domach ;C

    wikie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne przebrania
    ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz cudowny makijaż, wow! też muszę taki za rok wypróbować :D W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Chętnie wpadnę do Ciebie jeszcze nie raz, więc zachęcam do wzajemnej obserwacji oraz lajkowania mojego fanpage'a abyś była na bieżąco :** buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie obchodzę Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubie w sumie to swieto, i to ze jest z Ameryki ;d szkoda ze nigdy nie mialam z kims sie bawic podczas niego :c

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne zdjęcia! :) Może chciałabyś zabrać udział w naszym konkursie? Wystarczy wysłać właśnie takie fotki z Halloween :3 Pozdrawiam i zapraszam serdecznie, są fajne nagrody :)

    Obserwujemy?
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozytywny post :) i fajna charakteryzacja. Też kiedyś miałam podobny kapelusz, ale na bal przebierańców. Co do halloween, to mam podobne zdanie, choć nie przepadam za jakimś dużym utożsamianiem się Polaków z tym świętem, ale cała jego oprawa bardzo mi się podoba: dużo kolorów, dynie. Idealnie wpisują się w jesienny klimat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. genialnie wyglądasz! :D ja nie obchodzę tego święta ale bardzo bym chciała żeby w Polsce było bardziej popularne .. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem katoliczką i dlatego widzę coś w tym złego. Ty najwidoczniej nie rozumiesz tego, że katolicy nie obchodzą halloween. No tak, ale czego spodziewałam się po dwunastolatce. no chyba, że nie jesteś katoliczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że się wstydzisz tego, że jesteś katoliczką i piszesz anonimowo. Ja jestem katoliczką, dlatego 1 listopada obchodzę na poważnie, z zadumą i w ciszy. Jednak wiara nie przeszkadza nam do tego by się bawić i wspólnie na wesoło spędzać czas. Przecież ludzie w Ameryce też są katolikami i obchodzą Halloween. Tu chodzi tylko o tradycję...
      Masz prawo do swojego zdania, jednak szkoda że jako dobra katoliczka zamiast mieć w sercu miłość i radość potrafisz tak szybko krytykować i oceniać innych.

      Usuń
  29. Ja nie widzę nic złego w Halloween. To tak jakby widzieć coś złego w imprezie karnawałowej. Wyglądałyście świetnie :D Ja odsypiałam ciężki tydzień w moim rodzinnym domu :) W moim śnie przeszkodziła mi gromada duszków dzwoniąca do moich drzwi o cukierki :D Byli świetnie przebrani :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  30. ale macie świetne make-upy! szkoda, że jestem już za stara na takie zabawy ;)
    zaciekawił mnie Twój blog więc od razu zaobserwuję a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądałaś jakbyś na prawde miała rozprute a potem zszyte usta :o

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie przebrana rodzinka!
    Obserwuję <33
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne fotki ;) ja nic nie robilam ;p

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Heh świetnie wyglądacie :) pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety w tym rok nie obchodziłam,bo nie miałam z kim:( Świetne halloweenowe stylizacje,a przede wszystkim makijaże!:) Wyszły genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny pomysł i super pomalowane twarze! Ja nie obchodzę Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł na halloweenową stylizację ;) Ja miałam imprezę w szkole ☺

    Obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne zdjęcia ; *

    Obserwujemy ?
    life-on-picture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny blog :)
    obserwuje :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne stroje ;) Ciekawie spędziłaś Halloween.
    Ja w tym roku urządzałam imprezę w domu ;) Miałam bardzo podobny kapelusz do twojego :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne przebrania, na pewno strasznie wam się udało. Ja nie obchodzę Halloween.

    livpily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietny blog!! Obserwuje, i licze na rewanz, prosze bardzo, poniewaz motywuje mnie to do dalszego pisania bloga ;*
    http://charliesinspirationworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Osobiście nie obchodzę haloween. To święto mnie nie dotyczy, nie jestem z Ameryki. Muszę jednak przyznać ,że stylizacje ze zdjęć są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne przebrania...:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Hah genialne ! :) Ja nie obchodzę tego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne przebrania :3

    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie obchodzę Halloween, ale nie mam nic do tej uroczystości :)
    Byłyście świetnie wymalowane XD
    Pozdrawiam serdecznie
    +obserwuję, liczę na rewanż :)

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne przebranie ;3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Zapraszam <3
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne rodzinne zdjęcia!!! Makijaże doskonałe na takie święta:))

    Obserwujemy się wzajemnie?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny makijaż! Co powiesz na wzajemną obserwacje? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chociaż sama nie obchodzę Halloween, to lubię patrzeć na pomysłowe przebrania innych :)
    blackcherrylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow świetnie wyszła cała familia!
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)!

    OdpowiedzUsuń
  53. Na prawdę dużo się napracowałyście nad tymi przebraniami i to widać. Ja siedziałam sobie w domu i leniuchowałam tylko, ale super, że wam zabawa na prawdę się powiodła. Szkoda, że nikt nie zapukał w moje drzwiczki:( A tak w ogóle to bardzo ciekawy blog i jestem pod wrażeniem ile masz komentarzy:) Nie wiem jak to zrobiłaś! Pozdrawiam

    zielonapapuga
    zielonapapuga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne przebrania.
    Ja Halloween nie obchodziłam :)
    Obserwuję :) http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Heheh, ile komentarzy. Rzadko kiedy tyle widzę na jednej stronie.
    Ciekawe, w ogóle jakim cudem wpadłaś na mojego bloga.
    Ja zbytnio teraz nie mam czasu, żeby przejrzeć całego Twojego. Franca się muszę uczyć, uh.
    Heh, w Halloween podoba mi się to, że można się przebrać, chociaż sama się nie przebierałam.
    I rozśmiesza mnie to, co mówią księża.
    i zajebiste zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. KLIKNIJ U MNIE W POŚCIE W LINK SKLEPU VOGUEC I NAPISZ JAK MAM SIĘ ODWDZIĘCZYĆ! Z GÓRY DZIĘKUJĘ! :*

    http://treletomorele.blogspot.com/2013/11/must-have-od-voguec.html

    Wiem, że nie powinnam tak pisać nie czytając posta, ale mi zależy :**

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajne makijaże i stroje. Naprawdę mi się podoba ;)
    Obserwujemy?
    http://tellmebaby00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. fajny makijaż:)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie obchodzę.
    Super makijaż, kocham te klimaty ^^

    może obserwacja za obserwację? :) hopeprayfight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Witamy ;d Bardzo fajny post ;d Obserwujemy? :))
    Mamy wielką prośbę ;) Wejdź w linki zawarte w naszym ostatnim poście : )
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    To dla nas ważne. Na pewno się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz bardzo sympatycznego bloga i naprawdę wiele osób mogłoby ci pozazdrościć podejścia do życia :)
    Oglądając wasze zdjęcia aż tęskno mi się zrobiło do mojego rodzeństwa, które jest młodsze o 7, 9 i 13 lat ^^

    OdpowiedzUsuń
  62. Naprawdę ładne są te kostiumy. U mnie nie obchodzi się Halloween. Szkoda bo fajnie byłoby się przebrać.

    OdpowiedzUsuń
  63. oo makijarz jest piorunujący przeslicznie wyglada mega profesjonalnie :) chcilabym wygladac jak 1 dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  64. takiej imprezy to tyko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo fajny filmik:) widać że impreza udana:) zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog, i nie piszę tego ot tak! Jest naprawdę duny te zdjęcia i to jak piszesz, na pewno zostanę tutaj na dłużej a jeżeli wejdziesz na mojego bloga i zaobserwujesz to ja się odwidzęczę na 1000% :) Pozdrawiam i zaraszam bardzo serdecznie na nowy post

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo fajne makijaże :D

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. super stroje ;D
    niestety u mnie nie swiętuje się halloween, a szkoda :/
    zapraszam http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne zdjęcia i super blog :D
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://xsweet-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne masz te włoski zapuszczaj je dalej, a później szalej z fryzurkami.
    Bardzo ciekawe przebranie! fajnie, że się tak pobawiliście. Miło u Ciebie na blogu - obserwuje

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. A ja uważam ze halloween to fajne święto jednak ja nie obchdozę ale jakby nadażyła się okazja to czemu nie? :D
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja nie obchodzę tego święta, ale samo w sobie jest ciekawe;)
    roxyandangela.blogspot.com | zapraszam :) nowy blog, wpadnij proszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetnee zdjęcia. Ja obchodziłam to święto razem z koleżankami i było bardzo fajnie. Świetny blog.
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. świetne makijaże :) obserwuję i zapraszam do mnie milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. zdjecia cudne ;D powiedz mi jak sie zdobywa tylu czytelników ? jestem nowa, wiec zapraszam do siebie ;) i zapraszam do obserwacji, na pewno sie odwdziecze :D http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Haha ale fajnie xoxo
    obserwujemy za obserwacje ??
    http://dziewczyna-w-holandii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękny blog ! <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajne stylizacje , ciekawe , nie ochodzę hallowen , nawet nie wiem dlaczego .

    http://smalldreamsnelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja nie obchodzę hallowen,ale w tym roku przygotowałam się i kupiłam ciasteczka dla dzieciaków,które miały chodzić po domach.Ale w tym roku nikt się nie pojawił.Dodałam do obserwowanych,zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  81. przecudne zdjęcia,wyglądałaś ślicznie :)
    http://thejuliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja tam lubię halloween, jestem tego zdania że każda okazja do świetowania jest fajna, a takie swięta, gdzie jeszcze można sie przebrać to już w ogóle rewelacja! =)

    OdpowiedzUsuń
  83. Hahahahah xD Widzę, że świetną zabawę miałyście :D. Świetny filmik xD I ten podkład *-* :) Czuję nie tak dawne dzieciństwo ♥ http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny filmik, a co dopiero makijaże :3 Ja zbierałam cukierki w halloween ;)

    http://aboutnatti.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  85. Według mnie to wszyscy narzekają na halloween, że w święto zmarłych to dzień refleksji etc. Ale niektórzy chyba mijają się ze znaczeniem tego dnia. Co się dzieje na cmentarzach? Narzekanie i przeklinanie kilometrowych korków i brak miejsc parkingowych, kupowanie "modnych" zniczy i ubieranie się jak na rewię mody, żeby tylko Kowalska zobaczyła mój nowy płaszcz za 9,99zł ... Czy na tym to polega? Tutaj przecież nie chodzi o pokazanie się, a o pamięć i zapalenie świeczki. Ja na cmentarzu nie byłam w tym roku. Pójdę w przyszłym tygodniu, jak cały ten zgiełk ucichnie. Nie rozumiem tego, że halloween krytykują najbardziej Ci, którzy najmniej rozumieją ideę Wszystkich Świętych.

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. niestety zdążyłem tylko na ostatnie straszenie

    OdpowiedzUsuń
  87. świetne zdjęcia ;)))
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetne zdjęcia, przebranie i makijaż! Ja z przyjaciółkami zbierałyśmy słodkości i byłyśmy u jednej z nich w domu i po prostu dobrze się bawiłyśmy :)

    Buziaki :*
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Wyglądałyście potwornie ale w tym przypadku to komplement:)) Ja też się super bawiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. ładne zdjęcia, makijaż i przebrania!

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Dla beki można poobchodzić :)
    Haha, świetna charakteryzacja ^^
    Pozdrawiam i obserwuję:
    rybkaolka.blogspot.com
    wszystko-co-nasze.blogspot.com
    grupa-liryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. ''Nazywam się Milijon – bo za miliony kocham i cierpię'' - Konrad z dziadów XD

    OdpowiedzUsuń
  93. Hej Sweety - jak masz ochotę zapraszam do obserwacji :)
    Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Dziękuję za odwiedziny :)

    zapraszam ponownie


    ♥ P O L I N E F A S H I O N

    OdpowiedzUsuń
  95. mama Miliona i Oliwki4 listopada 2013 12:11

    Olciu było świetnie, bardzo podoba mi się to niecodzienne odwiedzanie przyjaciół a że w trochę dziwnej garderobie , no cóż czasem można sobie pozwolć na odrobinę szaleńswta, najważniejsze że wszystkim się podobało.

    A podobno jest to jedyny dzień w roku że wskazane jest by obiety pojawiały się bez makijażu.... my musiałyśmy nieco podkreślić naszą urodę.!!!

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny filmik i makijaże *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Pomysł halloween jest fajny, natomiast w Ameryce nie w Polsce ( moim zdaniem oczywiście ) :) Przecież mamy tzw Ostatki :)

    OdpowiedzUsuń
  98. super pomysł:D
    ładne zdjecia
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/burgundy-is-great.html

    OdpowiedzUsuń
  99. Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli jesteś zainteresowana, odpisz u mnie.
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Too good pictures Olivia. Will you like to follow each other on Google Friend Connect? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny makijaż :)
    Ja nie obchodzę halloween.

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetne zdjęcia ^^
    Osobiście nie mam nic przeciwko halloween ale go nie obchodzę :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. swietna charakteryzacja :D super przebrania ^^

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetny makijaż i przebrania ! :):)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. WOW makijaże świetne, stroje też i filmik. Najlepsza część filmiku 2:48 :) hahah
    :) Obserwuję i liczę na rewanż
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Fajnie byłaś pomalowana! Ładne zdjęcia. Ja na Halloween byłam u koleżanki :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  107. Fajne makijaże. ;> Świetny pomysł na filmik. Ja Halloween nie obchodzę wgl. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja co prawda nie obchodzę amerykańskich świąt, ale makijaże na zdjęciach są czadowe :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja chorowałam i leżałam w łóżku :(

    OdpowiedzUsuń
  110. Jejku, genilane te zdjęcia i charakteryzacje ! *,*'
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  111. O rany wyglądałaś dramatycznie przerażająco a Milionek wyglądał jak malutka karłowata wiedźma, mamy nie będę komentowała. Jak widać z filmu bawiłyście się dobrze, to chyba nietypowe że straszyłyście rodzinnie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  112. Świetne :)
    Zapraszam do mnie http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Ależ cudowne czarownice i upiory!

    OdpowiedzUsuń
  114. Swietnie wyglądacie...yyyy, to znaczy paskudnie wyglądacie;):P:D
    Super tu u Was dziewczyny, chętnie zaglądnę częściej:)
    Bardzo dziękuje za odwiedziny u mnie i mam nadzieję, że następnym razem zdążysz na moje candy :)
    Uściski dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja również obchodziłam Halloween :3
    Widzę, że bawiłyście się świetnie :)

    Zapraszam do mnie: http://by-lolka.blogspot.com/
    Proszę o "klik" w link do sklepu Voguec.com w moim ostatnim poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  116. świetny pomysł i jak się miło patrzy na radość innych na wasz widok :) Super,że macie wszystkie w 3 taki świetny kontakt. Kobiety w końcu muszą trzymać się razem! :)
    Obserwuję Was z calą pewnością,zapraszam do mnie :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  117. ciekawy ten makijaż :D
    ♥ best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Witamy ;d Bardzo fajny post ;d
    Mamy wielką prośbę ;) Wejdź w linki zawarte w naszym ostatnim poście : )
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    To dla nas ważne. Na pewno się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  119. Swietny ten makijaż, wygląda super. Musialyscie się świetnie bawić. ;)
    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Uwielbiam Halloween!!!
    Szczególnie dlatego, że to celtyckie święto :)
    Powszechnie sądzi się, ze to Amerykańskie święto. Ale to nie prawda!!! Amerykanie przejęli je i skomercjalizowali od Irlandczyków przybywających do Stanów Zjednoczonych w XIX wieku za chlebem. Można to łatwo sprawdzić wpisując hasło Halloween w Wikipedii. Albo czytając moja notkę z 31.10.2008 roku - http://www.pelnoletnia.blog.interia.pl/?id=1594402

    OdpowiedzUsuń
  121. śliczny blog cudne zdjęcia :) !
    bardzo miło się go czyta ,
    obserwuje :) liczę na rewanż http://fashion-juiceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Świetny blog !
    Pozdrawiam, www.modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Swietny Make-up! Naprawdę wyglądasz jak czarownica xD
    Zaparaszam gavi-life.blogspot.com Obserwujemy? Ja już zaczęłam

    OdpowiedzUsuń
  124. Ciekawy blog! Jestem pod wrażeniem :)
    Zapraszam na http://dusia-duusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. wszystko fajnie, ale to święto nie przybyło z Ameryki tylko z Anglii

    OdpowiedzUsuń
  126. a Halloween nie jest przypadkiem 30.10? :)

    http://czesc-jestem-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.